De beste wensen

Home Forum Zeverhoekje De beste wensen

• Maker
    Discussie
  • Het begint erg te naderen en ik weet niet of ik tot aan de feestdagen nog tijd heb om dit te melden .
    Vandaar …

Aan iedereen een geweldige Kerst gewenst en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar 2010

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
    • de beste wensen, een goede gezondheid en veel leuke veilige km’s é

René, Cathy en Duc 8)

Ook van hieruit voor iedereen het allerbeste toegewenst .
        En hou het veilig

Koen , Magda en Justin

top feesten voor iedereen een goed eindjaar en in het nieuwe jaar veel fijne kms 😉

Anoniem

😳 dat komt ervan niet op de kalender te kijken en alleen maar sneeuw te ruimen

Wim

Een beetje vroeg. 😕 😉

Volgende week is het kerst hoor. 😆

Anoniem

Maar gasten toch, is dat niet een beetje te vroeg 😕 ALHOEWEL goede wensen komen nooit te vroeg, bij deze ook de onze [IMG]http://i52.tinypic.com/xc3mmb.gif[/IMG]

En nu verder sneeuw ruimen 😈
                [IMG]http://i51.tinypic.com/2qtgvfa.jpg[/IMG]

Idem hier 8) 8) 8)

rjf

Goede gezondheid voor iedereen en voor de Porsches uiteraard !

Wim

Bij deze wil ik iedereen een prettige Kerst toewensen, en voor het nieuwe jaar 2011 veel gezondheid en Porsche genot.

isa

t is mss wat laat, maar ik wil bij deze toch ook iedereen de beste wensen toewensen!

Een goede gezondheid, veel rijplezier en al wat jullie maar wensen

WB

Yep….ook van mij de beste wensen voor 2010 aan iedereen.
                          gr
                          Wim

Aan iedereen,
                            Beste wensen voor 2010,
                            een goeie gezondheid,
                            en veel plezier!

Beste wensen aan iedereen!!! Dat het weer een mooi Porschejaar mag worden> 😉

Wim

Voor iedereen een gezond 2010, en de rest moet je zelf wat aan doen. 😈 😉

op een top 2010

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.