De beste wensen voor 2015

Home Forum Porsche Talk De beste wensen voor 2015

• Maker
    Discussie
  • Het is weer de tijd van het jaar om alle forumleden zalige feesten te wensen de komende weken.
    Ik wens alle Porscheliefhebbers vele mooie meetings in 2015 en een goede gezondheid die dit mogelijk maakt.

Om al in de sfeer te komen 😉

Vele groeten,
    RUFIE.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 93)
    • Misschien moet ik daar eens gaan solliciteren :up:

Alhoewel we hebben nu nieuwe bussen met de motor achter de achterwielen dat is ook lekker :driver: 😉

als die hard aan je baas dringend een andere ride vragen :happy:

Witte dakloze … dat ik zo nog aan lager wal geraakt ben :mrgreen: :happy:

[quote=”Rocco” post=193515]Ha hij leeft nog, ook beste wensen en welcome back ;)[/quote]

Alleen zelf weet hem het niet goed…. al die witte dakloze beu…begint tijd te worden 😉

Ook van mijnentwege allemaal een gelukkig & vooral gezond 2015 gewenst !

Voor iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar, dat het veel mooi weer mag zijn en dat de gezondheid en de mechaniek ons niet in de steek laat!

Ha hij leeft nog, ook beste wensen en welcome back 😉

Beetje beschamend , alhoewel ieder iedere dag de beste wensen doorgeven en dat zekers voor 2015 doe ik bij deze!!!

Tijdje sporadisch meegekeken ( niet online) tgv te druk en trackdinges, dan vind je +1000 ongelezen berichten terug….. 😯
                    Veel nieuwe, die ik allemaal welkom heet, zelfs wat hernieuwde 😉 , mis toch redelijk wat “oud” bekenden hier…zal aan mij liggen zekers?

Gr, RS

Vanwege mij ook de beste wensen hier aan iedereen op het porscheforum! Laat het een jaar worden met veel ZON… Dat de *porsche nu en dan van stal kan…

De beste wensen voor iedereen hier op het forum, en dat we allemaal nog lang gezond mogen zijn om nog veel met de *porsche :driver:

Ik wens alle Porschisten een jaar vol harmonische balans tussen moeten en mogen, willen en kunnen, verlangen en hebben.

Mijn beste wensen voor alle forumleden, en dat jullie dromen en verwezenlijkingen mogen uitkomen en gerealiseerd worden.

Een gezond en schitterend 2015 gewenst!!

ken

Mijn beste wensen voor 2015!
                                Dat dit kaar een productief *porsche jaar mag worden!
                                Met veel plezier!

Beste wensen aan iedereen, dat je gezond mag blijven en alles naar hartewens verloopt. *porsche

Costa

(Stany en Monica)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.