De beste wensen voor 2015

Home Forum Porsche Talk De beste wensen voor 2015

• Maker
    Discussie
  • Het is weer de tijd van het jaar om alle forumleden zalige feesten te wensen de komende weken.
    Ik wens alle Porscheliefhebbers vele mooie meetings in 2015 en een goede gezondheid die dit mogelijk maakt.

Om al in de sfeer te komen 😉

Vele groeten,
    RUFIE.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 93)
  • Wim

Voor iedereen een perfect 2015 gewenst.

S2

Voor iedereen, een gelukkig en bovenal gezond 2015!

Mogen degenen die op zoek zijn naar hun droom *porsche hem dit jaar vinden en mogen degenen die hem al hebben er dit jaar volop van genieten !

Beste,
          Ik wens allen een gezond en gelukkig nieuwjaar.
          Veel succes met alles wat jullie ondernemen.
          En veel plezier met jullie *porsche

image_2015-01-01.jpg

Voor u allen de beste wensen en een gezond Porsche jaar in goede gezondheid.

Beste wensen en voor iedereen VEEL maar vooral veilige porsche km’s

Eveneens mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.

Een grote dank aan het forum en de mensen die dit forum draaiende houden.
                Net als Sensa vind ik hier mijn dagelijkse ontspanning en geven jullie allen mijn
                Porsche hobby/passie extra glans.

Hartelijk dank aan jullie allen en geniet van jullie Porsches !

Grtjs,
                Frederik

Ook iedereen de allerbeste wensen van ons voor het nieuwe jaar.
                  En hopelijk vinden wij wat meer vrije tijd om eens op een activiteit erbij te kunnen zijn of voor hier eens wat meer rond te hangen .

Beste wensen van ons ook voor 2015 en hopelijk weer veel :driver: :driver: :driver:

mijn laatste bericht van het jaar, een voorspoedig 2015, en een leuk eind van 2014 :drink: :drink: :drink:

HAPPY 2015! :happydance:

Hopelijk tot snel op één of andere bijeenkomst! :drink:

Philippe, de dag is nog niet om hé :happydance:

ook van hieruit voor iedereen de beste wensen voor een mooi, gelukkig en veilig 2015

PM

Iedereen een gezond en veilig 2015 en hopelijk vind ik mijn droom *porsche in 2015! Dit jaar zal niet meer lukken vrees ik… 😀

Na de kerstwensen, bij deze ook de allerbeste nieuwjaarswensen voor allen! HAPPY 2015!!

Vele fun maar ook veilige Porsche-km’s!

De beste wensen voor 2015 vol vreugde en veel Porsche fun :drink:
                                  image_2014-12-27.jpg

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.