De beste wensen voor 2015

Home Forum Porsche Talk De beste wensen voor 2015

• Maker
    Discussie
  • Het is weer de tijd van het jaar om alle forumleden zalige feesten te wensen de komende weken.
    Ik wens alle Porscheliefhebbers vele mooie meetings in 2015 en een goede gezondheid die dit mogelijk maakt.

Om al in de sfeer te komen 😉

Vele groeten,
    RUFIE.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 93)
    • Nou, ook de beste wensen voor je Witte Spook dan … :mrgreen:

:happydance: toch de vrouw hoor.
        ze is een blondine en ziet graag geestenfilmpjes.
        Vandaar dat ze haar wit spook noemen.
        ik vindt het niet erg als ze onder de lakens kruipt. Bhoaaaaa aaaaa nog nog :happydance:

… En Patrick B natuurlijk … :drink:

Inderdaad Deepee, ik krijg zo weinig cadeautjes dat ik niet meer zo handig ben in het uitpakken. Gelukkig hield de gulle gever me in de gaten, ter voorkoming dat er een tank benzine de papierbak in ging … 😳

Ennuh John Beton, je bedoelt met het witte spook niet je vrouw waarschijnlijk … :happy:

Iedereen fijne dagen en goed , gezond en veilig 2015

Aan iedereen mijn beste wensen en veilige *porsche km’s

Beste wensen en hou het veilig!
                911_SteveMcQueen.jpg

Beste wensen, veel veilig rijgenot en verder vooral alles wat je niet kan kopen.

debestedingen.jpg

Aan allen op dit forum: een fijn 2015 en veel veilige kilometers!!!! Floere.

Doe gerust een bod! :relaxman:

Alleen, zo een ‘oud’ stuur op uwe moderne *porsche dat zou niet echt ‘matchen’…

Misschien eerst toch maar de vrouw overtuigen? :happy:

zal ik het terugkopen en foto’s maken? :happydance: :happy:
                        Neen grapje! blij dat ik je kon helpen! :salut:

No offense taken Ronny maar geef toe, het had even goed naar mij kunnen verwijzen!
                          Theoretisch gezien was de forumdonatie jouw idee hé, ik heb enkel een donatie aan de helpende hand uitgeloofd… 😉 En ik ben nog steeds blij met mijn stuurke hoor! :happydance: Ik zit al een tijdje met het idee om nog wat foto’s aan het topic toe te voegen maar ik krijg eigenlijk geen foto’s gemaakt die de werkelijke schoonheid van het stuur weergeven… *luv

Oei Robin, met die minder spontane geldlozing had ik eigenlijk die van PDS voor. Jij hebt zelf die donatie voorgesteld toen je een oplossing voor het stuur zocht!

[quote=”Sensa911″ post=190443]
                              Dank U medeforummers voor … de spontane (en 1 minder spontane :engeltje: ) donaties.[/quote]

Ik zeg altijd: “beter een minder spontane donatie, dan geen donatie!” Een beetje hetzelfde verhaal met een ejac… afin ja, you get the point… :mrgreen:

Ook van hieruit de beste wensen aan allen! Het meeste logische om hier te wensen lijkt mij veel Porsche plezier maar met stip op nummer één een goede gezondheid aan allen. Some things you can not buy… 😉
                              Now if you’ll excuse me, ik moet even terug op pad voor een late bezorging… :engeltje:

IMG-20141225-WA0003.jpg

PDS

Ook Katleen en ik wensen iedereen het beste voor volgend jaar !!

Dat alle dromen mogen uitkomen …. :up:

:drink:

Van hieruit ook de beste wensen voor het volgende jaar.
                                  Hopelijk allemaal vele fijne km :driver: en geen stukken en/of ongevallen

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.