De beste wensen voor 2015

Home Forum Porsche Talk De beste wensen voor 2015

• Maker
    Discussie
  • Het is weer de tijd van het jaar om alle forumleden zalige feesten te wensen de komende weken.
    Ik wens alle Porscheliefhebbers vele mooie meetings in 2015 en een goede gezondheid die dit mogelijk maakt.

Om al in de sfeer te komen 😉

Vele groeten,
    RUFIE.

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 93)
    • De beste wensen voor iedereen, en dat iedereen volgend jaar van zijn Porsche mag genieten

Buon Natale
        Καλά Χριστούγεννα
        Vrolijk Kerstfeest
        Merry Christmas
        Frohe Weihnachten
        Joyeux Noël

wij sluiten bijna het oude jaar met veel verlies van vrienden en familie met ziektes en ongelukken en dit laat ons nog maar eens beseffen dat je moet genieten van elke dag die er is.
          laat het nieuwe jaar vol van goede dingen zijn en het samen delen zodat ook de mensen die het met minder moeten doen toch ook eens een beetje geluk en genot mogen ervaren.
          wij wensen voor iedereen een gezond,gelukkig en zeker een *porsche vol jaar toe :drink:
          John & wit spook

Ik wens jullie allemaal een nieuw jaar zoals een cadeau waarvan je de inhoud niet kent.
            Dat je langzaam en aandachtig moet uitpakken omwille van het kostbare dat misschien ook tussen de lagen papier verborgen zit.

Viert de komende dagen nog uitgebreid omdat je, ondanks tegenslagen, dankbaar kan zijn voor het voorbije jaar dat is voorbij gevlogen.
            En als we hier nog lang mogen vertoeven komen nog tijden van wijsheid en vermogen.

Van harte !!

PB

Da’s discriminatie Mart. :what: :mrgreen:

Beste wensen voor alle lieve mensen!! :respect2:

Een vrolijk kerstfeest voor allen! Nieuwjaarswensen volgen later:)

van ons ook de beste wensen en een gezond en veilig nieuwjaar gewenst :applaus:

opperbeste feestavond aan iedereen, mogen de goden hun spijzen en dranken met jullie delen 😀

Wim

Van mijn kant uit een simpele kerstgroet en geniet van de extra vrije dagen, eten, drank enz. 😉

Voor 2015 dat iedereen gezond mag blijven en een beetje geluk zal hebben, dit zonder te zeuren in 2015 dat het allemaal niet makkelijk en duur is. :mrgreen:

[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Porsche%20993%20repair/pin%20ups/IMG_20141224_015804_zpsa2e5eccc.jpg[/IMG]

[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Porsche%20993%20repair/pin%20ups/IMG_20141224_020240_zps22d05802.jpg[/IMG]

Hartelijk dank iedereen voor alle nuttige info die ik hier op het forum mocht krijgen dit jaar. :respekt:
                            Mede daardoor kon ik me enkele maanden terug een mooie *porsche kopen, die in superstaat is voor zijn leeftijd. Een donatie was dan voor mij ook vanzelfsprekend :up:

Ik wens iedereen een fijne kerst met familie en/of vrienden en hoop dat jullie het nieuwe jaar 2015 goed en veilig inzetten. Veel rijplezier en geluk met jullie *porsche !!! :salut:

Ook van bibi enige dankbaarheid richting de medeforummers, moderators en opperhoofd. Het was een heel leuk jaar wat betreft mijn nieuwe hobby. Uiteraard compenseert dit niet voor enkele naasten die we dit jaar hebben moeten laten gaan. (RIP)
                              Ik wens één ieder vanuit de grond van mijn hart een fantastisch maar veilig en gezond 2015.
                              Live your life today but keep some reserve for tomorrow! :drink:

@Sensa911 en alle andere forummers,

ook van hieruit wens ik iedereen het allerbeste voor het nieuwe jaar :salut:

geniet van het :driver: maar hou het steeds veilig :hail:

+100 ik zou het niet beter kunnen verwoorden. :respect2: :up: :applaus.

Idem hier aan alle forummers en vrienden !

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 93)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.