De BOB eindejaaracties zijn duidelijk gestart

Home Forum Zeverhoekje De BOB eindejaaracties zijn duidelijk gestart

• Maker
    Discussie
  • De laatste dagen zie je het elk jaar wederkerend fenomeen : op elke hoek van de straat politie die je laten stoppen. Op zich een goed initiatief en die mensen doen hun werk ook maar. In deze koude misschien toch nog wat respect voor hebben 😕

Maar teveel is teveel. Gisterenmorgen moest ik naar Verellen in Geel en ik was amper 2 kilometer van mijn deur of ze stonden daar al. Grote controle en iedereen opzij. Papieren van de wagen, rijbewijs en daarna alcoholcontrole. Alles in orde dus ik verder met mijn BOB-lanyard. Nadat ik van Verellen kwam reed ik langs Aarschot en jawel stoppen. Zelfde liedje en mijn tweede BOB-lanyard. Amper 10 kilometer verder (in centrum van Grootlo, tegen Tremelo) terug prijs. Ik begon keihard te lachen toen die agent zei alcoholcontrole. Hij kon er zelf ook mee lachen maar zei dat is goed voor de statistieken. En zo kreeg ik mijn derde BOB-lanyard op amper 3 uur tijd 😆

Het toppunt vind ik wel : zaterdagnacht (zondagmorgen) kom ik van de Noxx in Antwerpen en staan ze ook te controleren. Daar ook moeten stoppen en enkel inschrijvingsbewijs even moeten laten zien 🙄 Ik zou verwachten dat ze daar toch meer kans hebben om dronken mensen tegen te houden dan op een maandagvoormiddag ❓

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • heb zelfs ook voor de deur van een bekende club in Bilzen, met handen in de boeien gelegen, drugshond in de auto, alles er uit, valiezen lagen er nog in van een weekendje Knokke, alles rond op de parking.
      Bleek dat ze in Maastricht ne blauwe cabrio gespot hadden die net uit een koffieshop kwam, had ik toevallig toch wel dezelfde auto zeker… 😈
      Er stond meer volk aan de ingang dan binnen.
      Heb het nooit meer gedaan me zo “in the picture” zetten, daar sta je dan 😀
      Achteraf heb ik wel verontschuldigingen gehad voor het onodige machtsvertoon…

Anoniem

Nog meegemaakt dat de securitymannen mij van de “gewone” parking zijn komen afhalen en mij verplichten de Porsche voor de deur te parkeren… “voor de veiligheid mijnheer”, toffe kerels hé! ( Wel 15j geleden 😕 )

rjf

Zien en gezien worden, daar doe je het met een Porsche toch stiekem ook een beetje voor ?

Stoort me dus totaal niet om voor de ingang te mogen gaan staan en alzo ook gezien te worden. 😛 8)

destijds in DE Boccaccio in Destelbergen (in de glorieperiode) was het ook een komen en gaan van m’as-tu-vus met dure wagens die net voor de ingang mochten (wilden?) staan. Ik weet zelf van een eigenaar van een kledijwinkel op de Vrijdagsmarkt in Gent die een contract had met een autoverhuurbedrijf waardoor hij elk weekend een donkerblauwe Ferrari Mondial ter beschikking had, enkel om mee naar de Boccacio te gaan… Zelfs toen ik van zijn eigen (onderbetaalde ) verkoopster hoorde dat de zaak bijna failliet was (wat uiteindelijk ook gebeurde), wou hij niet afzien van dat dure contract, om toch maar de schijn op te houden…
            😆 Had die toevallig geen krulletjes in zijn lange haren 😀 ik denk dat ik die gast ook nog ken van toen . 🙄

Ik had 2 weken geleden alcoholcontrole aan de Waaslandtunnel in Antwerpen rond 21u.

Raam open, agent staart naar mijn pupillen. Hij vraagt of ik gedronken heb en ik zeg ja, een glas wijn. Hij kijkt nog eens naar mijn vrouw en mij en zegt : ale het is goe, rijd maar door. 😀 Toffe gast.

porschky schrijft:

Al ging het gerucht onder het personeel wel de ronde dat sommige van de mooiste vrouwen die er rondliepen en sommige van de fraaiste auto’s die op de parking stonden (waaronder een 959! De enige die ik ooit echt gezien heb!) eigenlijk betaald werden door de eigenaar, om die eerste weekends aanwezig te zijn… zodat iedereen het er over zou hebben welk schoon marchandise er wel niet te zien was daar…??? Het oog wil ook wat, nietwaar…?

Laten we zeggen dat ze niet direct betaald werden, maar dat er wel voor diegenen ‘voordelen’ van alle aard waren 😉 en dat ge geen geld moest bijhebben om toch goe zat te vertrekken 😉

destijds in DE Boccaccio in Destelbergen (in de glorieperiode) was het ook een komen en gaan van m’as-tu-vus met dure wagens die net voor de ingang mochten (wilden?) staan. Ik weet zelf van een eigenaar van een kledijwinkel op de Vrijdagsmarkt in Gent die een contract had met een autoverhuurbedrijf waardoor hij elk weekend een donkerblauwe Ferrari Mondial ter beschikking had, enkel om mee naar de Boccacio te gaan… 🙄 😉 Zelfs toen ik van zijn eigen (onderbetaalde 😉 ) verkoopster hoorde dat de zaak bijna failliet was (wat uiteindelijk ook gebeurde), wou hij niet afzien van dat dure contract, om toch maar de schijn op te houden… 🙄
                  En tijdens het openingsweekend van de Cherrymoon destijds in Lokeren was het nog fraaier: recht tegenover de zaak woonde een koppel, en beide reden met een Jaguar. Beide zijn toen elk apart (!) met hun eigen Jaguar de baan overgestoken, en hebben een hele tijd staan aanschuiven om een parkeerplaatsje te kunnen krijgen… 😯 😆 Al ging het gerucht onder het personeel wel de ronde dat sommige van de mooiste vrouwen die er rondliepen en sommige van de fraaiste auto’s die op de parking stonden (waaronder een 959! De enige die ik ooit echt gezien heb!) eigenlijk betaald werden door de eigenaar, om die eerste weekends aanwezig te zijn… zodat iedereen het er over zou hebben welk schoon marchandise er wel niet te zien was daar…??? Het oog wil ook wat, nietwaar…?

Anoniem

Audiotronics je hoeft voor miss Cayenne al geen cadeau meer te kopen na het nemen van de mooie foto’s van haar (bedoel de Cayenne )een Bob sleutelhanger heb je nog over en zelf nog een voor je vrouw 😆

Carré zelf niet maar wel van Willebroek naar Mechelen. Ook al eens mogen stoppen.
                      Tja in carré de P tot aan de inkom en dan al die gezichten. Wel plezant, zeker bij slecht weer alleen is dat zo een beetje dikke-nekke-gedoe. Maar dat is in de noxx identiek zo, overal wel denk ik 😳

@ reys : de derde keer dat ik moest blazen heb ik dat ook gedacht 😉
                      @ sonar : maar het was hard aan het regenen en nog altijd rond het vriespunt. Ik bewonderde die gasten eigenlijk wel 😆

rjf

sonar schrijft:

Audiotronics schrijft:
                        [quote]Het toppunt vind ik wel : zaterdagnacht (zondagmorgen) kom ik van de Noxx in Antwerpen en staan ze ook te controleren. Daar ook moeten stoppen en enkel inschrijvingsbewijs even moeten laten zien 🙄 Ik zou verwachten dat ze daar toch meer kans hebben om dronken mensen tegen te houden dan op een maandagvoormiddag ❓

Miss chance da ge toffe gasten te pakken had, want idd na discotheek kunnen ze er gemakkelijk 200 pakken als ze daar efkes een uurke buiten staan.
                        Gelukkig maken ze de carre nog niet onveilig met hun controles :)[/quote]

Toch wel, op vrijdag 26/11 stonden ze op de boomse steenweg richting A’pen…

Al goed dat ik nooit veel drink als ik weg ga, Carré is wel tof aangezien je de P. daar letterlijk voor de deur mag zetten. Scheelt wel als het regent 😉

Anoniem

Nog lucht over na al dat blazen? 😆

Audiotronics schrijft:

Het toppunt vind ik wel : zaterdagnacht (zondagmorgen) kom ik van de Noxx in Antwerpen en staan ze ook te controleren. Daar ook moeten stoppen en enkel inschrijvingsbewijs even moeten laten zien 🙄 Ik zou verwachten dat ze daar toch meer kans hebben om dronken mensen tegen te houden dan op een maandagvoormiddag ❓

Miss chance da ge toffe gasten te pakken had, want idd na discotheek kunnen ze er gemakkelijk 200 pakken als ze daar efkes een uurke buiten staan.
                            Gelukkig maken ze de carre nog niet onveilig met hun controles 🙂

hebt gij geluk zeg
                              mij hebben ze op mn 19 jarige rijervaringsdeskundige 😕 nog maar 1 kaar laten blazen en das ook al weer jaaaaren geleden . en gij moogt op enkele dagen 3 keer stoppen .
                              waaaw
                              ik moet verhuizen

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.