- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 11 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 december 2010 om 13:02
De laatste dagen zie je het elk jaar wederkerend fenomeen : op elke hoek van de straat politie die je laten stoppen. Op zich een goed initiatief en die mensen doen hun werk ook maar. In deze koude misschien toch nog wat respect voor hebben 😕
Maar teveel is teveel. Gisterenmorgen moest ik naar Verellen in Geel en ik was amper 2 kilometer van mijn deur of ze stonden daar al. Grote controle en iedereen opzij. Papieren van de wagen, rijbewijs en daarna alcoholcontrole. Alles in orde dus ik verder met mijn BOB-lanyard. Nadat ik van Verellen kwam reed ik langs Aarschot en jawel stoppen. Zelfde liedje en mijn tweede BOB-lanyard. Amper 10 kilometer verder (in centrum van Grootlo, tegen Tremelo) terug prijs. Ik begon keihard te lachen toen die agent zei alcoholcontrole. Hij kon er zelf ook mee lachen maar zei dat is goed voor de statistieken. En zo kreeg ik mijn derde BOB-lanyard op amper 3 uur tijd 😆
Het toppunt vind ik wel : zaterdagnacht (zondagmorgen) kom ik van de Noxx in Antwerpen en staan ze ook te controleren. Daar ook moeten stoppen en enkel inschrijvingsbewijs even moeten laten zien 🙄 Ik zou verwachten dat ze daar toch meer kans hebben om dronken mensen tegen te houden dan op een maandagvoormiddag ❓
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.