De Chinezen komen. Deze keer is het echt.

Home Forum Zeverhoekje De Chinezen komen. Deze keer is het echt.

• Maker
    Discussie
  • De Tijd van vandaag:

Chinezen
    De komende jaren wordt echter weer een verdere stijging verwacht. De Chinese markt is nu nog verboden terrein voor Europese en Amerikaanse oldtimers, maar die blokkade zou dit of volgend jaar verdwijnen waardoor rijke Chinese kopers zich op de markt storten en de prijzen verder opdrijven.

Merk op dat ik een woordje cursief plaatste.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Ive

Bedankt Wim :first: :respekt: :respekt: :respekt:

Wim
        Ive

Bestaat er eigenlijk al een topic met punten waarop je moet letten als je naar een luchtgekoelde 911 gaat kijken?
          Voor leken zoals mezelf zou dit een hulp kunnen zijn, want je vind tegenwoordig meer “los americanos” op de markt dan europese wagens

Wim

Kijk hier maar eens naar, een zeer mooie Amerikaanse 356, bijna concours staat gekocht.

http://www.ccr-vanleuven.nl/projecten/afgeronde/?tx_chgallery_pi1%5Bdir%5D=1&cHash=9e1e607c15d6c3a468ebae1c98556174#c12

En dit is er een van de vele die we gehad hebben.
            Maar er zijn ook uitzonderingen, en zo heb ik 2 weken terug een harde gezien met redelijk weinig laswerk.
            Dus die zijn er ook.

Ik heb een fraai staaltje Los Americanos mogen aanschouwen met Wim…
              Die mannen zijn goed in de uiterlijke schijn. Blingbling langs buiten maar onderhuids…..
              De garagist waar de wagen binnen was gebracht voor een “klein” prul durfde al bijna niet meer naar de eigenaar bellen. Was al een week bezig met de auto inorde te zetten. En dat voor ene die zogezegd volledig gereviseerd was.
              Ik als leek zou daar ook weer met 2 voeten ingetrapt zijn. Mannen als Wim niet.
              Zij hebben al leergeld betaald :happy:

Ive

Zijn die Los Americanos dan zo beroerd Wim???
                Ik kom er inderdaad veel tegen op ‘t net, en ik weet dat het klimaat daar heel anders is dan hier. Veel lakschade door de zon en gebarsten interieurs door de warmte. Maar zijn deze technisch dan ook zo slecht?
                Roest vind je er al weinig aan, maar ik vrees dat wanneer je ze onbehandeld hier gaat gebruiken, de roest niet lang op zich zal laten wachten.

Of ben ik verkeerd?

Sorry voor de Off Topic

nog een voorbeeld …

Hong_Kong964.jpg

Wim

Hoef je niet voor aan de Chinese grens te zitten hoor. 😉

Ik weet hier in de buurt ook een groep Belgen en Nederlanders die al speciale Porsches en andere merken in opslag staan hebben. 💡

Is een nadeel aan, wij krijgen nu de Los Americanos voor geschoteld aan prijzen waar je beroerd van wordt en die zo rot zijn als wat, en verkocht worden tegen abnormale bedragen.

Ik heb me iets gelijkaardigs laten vertellen. Verschillende slimmeriken zouden idd hangars met oldtimers vol duwen aan de Chinese grenzen.. Zodra in 2017 de markt open gaat zullen die mannen volop komen kopen..Wil wel zeggen dat onze aanbod kleiner gaat worden als ze hier de boel komen leegkopen..

de grote chinese miljonairs van gisteren hebben daar echt niet op gewacht. ze zijn al lang bezig met hun snoepjes te kopen en op te slaan in hangars in Singapore. natuurlijk komen er ieder jaar tal van chinese miljonairs bij en die zullen idd bijkomend hun neus ook hier nog aan het raam komen steken.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.