Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayenne › De derde is een feit
- Dit onderwerp bevat 42 reacties, 16 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 2 maanden geleden door Pieter-Jan Goeminne.
-
MakerDiscussie
-
31 augustus 2015 om 01:27
Na 5 jaar met de x5 gereden te hebben komt er verandering in het wagenpark.
De keuze is de cayenne hybride geworden. :happydance:
Levering eind oktoberAttachments: -
MakerDiscussie
-
Sport Plus knop die erbij komt met het sport chrono pakket op de 991 heeft toch nog een behoorlijk verschil ten opzichte van de gewone standaard sport knop! Op een Cayenne zal da ook wel een verschil maken denk ik dan? :driver: :driver: :driver:
Zal wel knappe wagen met alles zwart :popcorn: :popcorn: :popcorn:[hide]De wagen heeft standaard een “sport”-knop, deze geeft ook full power en boost.
Een van de weinige dingen die de sportchrono toevoegd is de Launch Control en een klokje, misschien nog wat aggressiever schakelwerk en een wat toegeeflijker PSM (?)… Overpeins voor jezelf hoe nuttig dat is en hoe vaak je dat gaat gebruiken in een lompe 2.5 ton wegende suv ?!
Eigenlijk is die functie op een 911 Carrera al nutteloos als je nooit op circuit rijdt, laat staan op een Cayenne !
Maar da’s mijn gedacht, het jouwe kan volledig anders zijn, alle respect daarvoor 🙂
[/hide]Volgens de verkoper had je dan een extra knopje sport plus. Electro en verbrandingsmoter beiden direct alle vermogen…
[hide]Ziet er zeer volledig uit !
Ik zie zetelverwarming staan, ik zou dan ZEKER de zetelverkoeling bijnemen want dat kost dan relatief weinig extra en is echt een ZEER GROTE toegevoegde waarde in mijn ogen !
Sport Chrono is echt wel helemaal zinloos in een hybride comfortwagen ![/hide]Even snel een foto met de opties.
Nog suggestiesDe groene remklauwen worden rood overschilderd met porsche plakker erop :coolness:
Ik heb ook de comfortstoelen. Ben daar héél tevreden van ….
Ik zou zeker luchtvering nemen, dat is een echte must in mijn ogen. Zeker ook voor de herverkoopwaarde later …
Paar jaar geleden kocht ik een gloednieuwe Touareg zonder luchtvering, heb na 3 weken één nieuwe besteld MET luchtvering.
Zeker op een Cayenne met bvb 21″ wielen heb je dat echt nodig :salut:
[hide]Wangen bij de comfortzetels kan je NIET opblazen bij mijn weten ![/hide]
Die sportstoelen zitten echt wel zalig met veel steun links en rechts.
Of kan je dit ook creëeren door de wangen op te blazen in de comfortzetels?
Dit heb ik nog niet uitgetest…[hide]Ik ben volledig tevreden van alle opties die ik genomen heb, en mis geen enkele die ik niet genomen heb. Wat stoelen betreft kozen wij voor de comfortstoelen met geheugen (waarom sportstoelen in een comfortwagen ?) Meest fantastische optie aan de stoelen, een echte must have in mijn ogen, is de zetelverkoeling. Die werkt echt fantastisch goed en is een echte meerwaarde. Alleen jammer dat je dan verplicht de zetelverwarming erbij moet kopen, want daar heb ik persoonlijk niks aan ![/hide]
@bccars
Heb je spijt van opties die je genomen hebt of net niet hebt gekozen?
Ik denk van de sportstoelen te kiezen ipv de comfortzetel…[hide]@porsche1988 : Onze daily is ook een Cayenne S e-hybrid van dit jaar. FANTASTISCHE wagen ! Superstil, supercomfortabel, relatief zuinig, en toch nog meer dan voldoende vlot in het verkeer als het eens moet.[/hide]
Merci mannen
@luc 991 hybride voor binnen een paar jaar hé :coolness:
Had gehoopt dat ze de 991 mk2 hybride gingen makenZaterdag de opties nog een beetje aanpassen en de definitieve kleuren kiezen.
Dat em er maar rap is :happydance: :driver:Proficiat, toch geen 991 geworden PJ? :applaus: :applaus: :applaus:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.