De derde is een feit

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne De derde is een feit

• Maker
    Discussie
  • Na 5 jaar met de x5 gereden te hebben komt er verandering in het wagenpark.
    De keuze is de cayenne hybride geworden. :happydance:
    Levering eind oktober

Attachments:
    • image-2-3.jpg
12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
  • PDS

[quote=”Drip” post=214183]Rijden echt zalig, al enkele keren met PDS op de baan geweest met een Cayenne, comfy :happydance:[/quote]

Inderdaad, wij zijn er echt héél tevreden mee !

Proficiat :popcorn:

dikke proficiat man, zeer goede keuze die je maakt :up: :up: :up: :up:

:up: :respect2: proficiat…

418pk, dat gaat voldoende zijn 😀

Geniet ervan !

Congrats, ferme wagen.

Wim

gefeliciteerd met de aankoop. :up:

[hide]Er zijn hier een aantal Cayenne (Hybride) rijders op het forum. Bij mijn weten allemaal tevreden. Je gaat daar geen spijt van hebben !

@DeePee
                  : 3.0 liter benzine V6 met compressor van Audi origine, de electromotoren zijn van Bosch als ik me niet vergis, niet 100% zeker[/hide]

Benzine 333pk en electrisch 95 pk
                    Totaal 418 pk

[hide]congrats :applaus:
                      van KJN ken ik niks dus mss een domme vraag: e-hybrid is dat met benzine- of dieselmotor?
                      [/hide]

Knap veel rij plezier :driver:

XXX

Rijden echt zalig, al enkele keren met PDS op de baan geweest met een Cayenne, comfy :happydance:

Prima keuze :up: Proficiat, veel plezier en veilige kilometers !

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.