Home › Forum › Porscheforum Fotoboek › Porsche filmpjes › Dé Dragrace
- Dit onderwerp bevat 11 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door
Anoniem.
-
MakerDiscussie
-
6 januari 2012 om 17:55
Vandaag deze in de mailbox, ferm gedaan om ze even tegen elkaar te zetten.
Top 5 had ik juist voorspeld :driver: -
MakerDiscussie
-
Anoniem11 februari 2012 om 01:26
je vind alle data op 1on1.de of “Das drag Day”, waar ik naartoe ga op autobahn.be
Eind september, gewoon naar daar rijden, keuren, helmpje op en gassen maar … :driver:
Ik probeer een filmpje van op mijn pc te downloaden maar lukt niet direct 🙁
Dit is mijn kever op foto;[IMG]http://img.photobucket.com/albums/v323/oldbeetle/261507_2215410828075_1331709650_32747639_6002084_n.jpg[/IMG]
Anoniem10 februari 2012 om 17:52[quote=”cab 88″ post=90589][quote=”vawilliam2003″ post=90582]Zulk een getimed sprintje zou ik ook eens willen doen met mijn auto’s.
Kan je met de cijfers makkelijk vergelijken met andere auto’s :D[/quote]Eens meerijden naar Bitburg in Duitsland.
[/quote]Wanneer gebeurt er daar zoiets ❓
Iets zoals dit?
[video]http://www.youtube.com/watch?v=-xM0i_EGTBY&feature=youtube_gdata_player[/video]idd, ben ook al in Bitburg geweest, niet normaal wat je daar soms ziet :respekt:
Heb je een filmpje van je kever in Bitburg ?[quote=”cab 88″ post=90589][quote=”vawilliam2003″ post=90582]Zulk een getimed sprintje zou ik ook eens willen doen met mijn auto’s.
Kan je met de cijfers makkelijk vergelijken met andere auto’s :D[/quote]Eens meerijden naar Bitburg in Duitsland.
Ik rijd met mijn kevertje van 1954 de kwartmijl in 13,01 sec.
Net dezelfde tijd als een mercedes sl 55 amg om er maar eentje te noemen.
Ps; chance dat het maar 400 meter is want daarna is er in mijn kevertje niemand meer thuis, die sl daarentegen komt dan pas wakker. :lol:[/quote]Anoniem10 februari 2012 om 00:51[quote=”vawilliam2003″ post=90582]Zulk een getimed sprintje zou ik ook eens willen doen met mijn auto’s.
Ik rijd met mijn kevertje van 1954 de kwartmijl in 13,01 sec.
Net dezelfde tijd als een mercedes sl 55 amg om er maar eentje te noemen.
Ps; chance dat het maar 400 meter is want daarna is er in mijn kevertje niemand meer thuis, die sl daarentegen komt dan pas wakker. 😆Anoniem9 februari 2012 om 22:30Zulk een getimed sprintje zou ik ook eens willen doen met mijn auto’s.
Kan je met de cijfers makkelijk vergelijken met andere auto’s 😀Mijn 911 van ’84 zou er ook mooi tussen gestaan hebben :relaxman:
Eigenlijk past de Bugatti niet in dergelijke tests, het blijft een wagen buiten categorie.
Het is appelen met peren vergelijken.inderdaad(hoewel ik denk dat deM1 ook een turbo heeft en de corvette zal we supercharged zijn)maar ik snap het punt 😀
dan hadden ze beter deze porsche ertussen gezet
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.