De eerst 991 Turbo S in België

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 De eerst 991 Turbo S in België

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
    • Inderdaad stond nu ook op Zoute Grand Prix dit weekend.

Attachments:
      • DSC_0758_2013-10-14.jpg
      • DSC_0757_2013-10-14.jpg
      • DSC_0756_2013-10-14.jpg

Hier idem, of een 991 c2 of een 991 gt3, de rest zou ik investeren !

Voor die prijs kies ik eerder voor ne 991 GT3 :driver: :driver: :driver: , maarja eerst nog 20 jaar werken en sparen hé :salut: :salut: :salut:

met de “gewone” 991 turbo zou ik anders ook al tevreden zijn hoor 😉
            http://www.garagevandenberghe.be/nl/brands/car/porsche/34

Knappe vergelijking,

Voor die 200.000 euro zou ik gaan voor:
              Lotus exige S (pakweg 70.000 euro) + Porsche panamera S (met opties pakweg 120.000 euro)

Alleen jammer dat het maar een hypothese zal blijven…

F

Enkel rij 2 zou nog logisch kunnen zijn want anders heb je geen P meer in de garage staan :driver:

[quote=”Funny” post=145262]De prijzen voor een Turbo S starten vanaf 200000 euro …[/quote]

Al irl gezien en ingezeten. Een toerke zal waarschijnlijk voor zondagnamiddag zijn. Mijn buurman heeft zijn turbo S ook. Een half uur geleden nog horen vertrekken. Tot op mijn bureau hoor ik het als hij vertrekt. Helaas geen foto’s van om privacy redenen (na vele PM’s met een moderator).

Vergeet alle andere modellen. Een 991 turbo S is vandaag wel echt AF *luv
                    En opeens lijkt een standaard 991 maar een gewoon stuk ijzer zoals dertien in een dozijn 🙁

is dat niet dezelfde? de kleur en velgen komen alvast overeen

F

Amai, die achterlichten zijn precies voorzien van straffe lampkes 😉 :coolness:

Deze avond al ene zien rijden in Knokke :ass: :ass: :ass:

991turboS.JPG

Damn what a beast,… na de GT2-RS een nieuwe straatraket. Zou mooi staan naast de fiets van de Ecolo-schepen op de parking van het gemeentebestuur dat mij tewerkstelt. :mrgreen: Volgende voorstel ligt morgen op tafel van t schepencollege : productiviteit opdrijven? => 911turbo S als bedrijfswagen als extra-legaal loonvoordeel, iedereen veeeeeel rapper op t werk. simpel. Nu nog gestemd krijgen.

F

[quote=”Funny” post=145262]De prijzen voor een Turbo S starten vanaf 200000 euro .Wel een groot verschil . :cry:[/quote]

Tsja Funny, ik zou zeggen nog effe doorsparen en dan een echte Turbo kopen hé :mrgreen:
                              (alhoewel ik denk dat er nu al een ‘kleine’ hap uit het budget verdwenen is)

[quote=”FirstP” post=145248]Ziet er nie slecht uit voor ne waterkoker :mrgreen:
                                Iemand van het forum al eentje besteld? ;)[/quote]
                                Ik zou anders graag willen, maar ik vrees ervoor 🙁

De mooiste 991 tot nu toe en ook de duurste :wtf:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 18)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.