de Geert zijne 997 cabrio TE KOOP

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s de Geert zijne 997 cabrio TE KOOP

  • Maker
    Discussie
  • Mijn porsche 993 is van de woensdag weg maar het Porsche virus is plots komen opzetten met volgende aankoop tot gevolg

    een 997 cabrio 3.6 met 325pk
    Niet de zwaarste maar dat was de vorige ook niet, meer dan genoeg voor mij

    foto’s zeggen meer dan woorden

    [IMG]http://img834.imageshack.us/img834/6257/de20mijne202.jpg[/IMG]
    [IMG]//img841.imageshack.us/img841/9687/de20mijne203.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img638.imageshack.us/img638/7204/de20mijne206.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img718.imageshack.us/img718/9246/de20mijne.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img510.imageshack.us/img510/4763/997204.jpg[/IMG]
    [IMG]http://img510.imageshack.us/img510/7431/997205.jpg[/IMG]

    plannen

    Zondag richting duitsland voor nen hardtop en als’t een beetje meezit heeft die dezelfde kleur
    Beetje zakken
    De sportstoelen zoals in mijne 993 maar dan die voor dit model
    en misschien een simpel velgske

    Veel zoek ik der niet aan te doen maar dat was met de 993 ook niet de bedoeling, ‘t kan nog alle kanten op

    hope you like it

    grtz Geert

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 158)
    • reys schrijft:

      Ziet er goed uit!
      Heb je ook strakkere rubbers laten monteren? (GT3 zijn in teflon)Ik heb er steken, loopt nog ietsje beter. Spacers (5/7 mm) zijn bij zo’n verlaging ook een must vind ik. Zo komen de wielen niet te diep in de kast te zitten.
      En wees gerust de GT-bumper zal U meer afremmen dan ge denkt…vluchtheuveltjes 😕 Maar zal wel lekker sportief staan!
      (ter info, mijn goederen uit de US zijn goed aangekomen, 10EUR douanekosten, dank voor de tip 😉 )

      Graag gedaan,

      Wat dat afremmen aangaat vrees ik ook een beetje als ik zie dat die kleine greppel op de foto de onderkant al doet raken dan wil ik niet weten wat dat gaat zijn met de andere voorbumper,

      Grtz Geert

      Anoniem

        Ziet er goed uit!
        Heb je ook strakkere rubbers laten monteren? (GT3 zijn in teflon)Ik heb er steken, loopt nog ietsje beter. Spacers (5/7 mm) zijn bij zo’n verlaging ook een must vind ik. Zo komen de wielen niet te diep in de kast te zitten.
        En wees gerust de GT-bumper zal U meer afremmen dan ge denkt…vluchtheuveltjes 😕 Maar zal wel lekker sportief staan!
        (ter info, mijn goederen uit de US zijn goed aangekomen, 10EUR douanekosten, dank voor de tip 😉 )

          911-lover schrijft:

          Hahahahaha
          De truukjes van de “tuningsscene” hé .
          Wielen in een gootje en dan lijkt die lager dan hij is 😈

          ‘t is niet den onderkant waar ge naar moet zien hé maar het slop tussen de bovenkant van de band en de onderkant van de wielbogen, als je naar de voor en na kijkt zie je dat hij redelijk omlaag gekomen is, meer dan ik verwacht had eigenlijk, en zeggen dat ik bijna 3000,- had uitgegeven voor een bilstein schroefsetje maar als je dit kleine gootje bekijkt lijkt het dat veel meer zakken niet mogelijk gaat zijn, nu heeft het plaatsing inbegrepen 200,- euries gekost, dat had ik der wel voor over 😛

            Hahahahaha
            De truukjes van de “tuningsscene” hé .
            Wielen in een gootje en dan lijkt die lager dan hij is 😈

              [IMG]http://img34.imageshack.us/img34/2345/20110223001k.jpg[/IMG]

              [img]http://img253.imageshack.us/img253/4496/20110223002k.jpg[/IMG]

              ‘t is niet extreem maar dat hoeft niet voor mij, als der later ne GT3RS voorbumper opkomt vrees ik dat ik niet meer van den oprit geraak

                vandaag de P mogen ophalen bij Kean suspension waar ze m’n H&R veren geplaatst hebben, hij is een 4 tal cm gezakt met een voor mijn reuze resultaat
                als het morgen licht is zal ik proberen een plaatje te nemen
                nu is’t nog juist wachten tot de ruggen van de GT3RS stoele klaar zijn en dan zit de verbouwing der “voorlopig” op

                grtz Geert

                  Wordt je gewoon 😉
                  Vroeger steeds extreem diep gereden (gaat helaas tegenwoordig niet meer door de wetgeving).
                  Als je diep rijdt neem je er de schade bij .
                  Had steeds vooraan een flexibele lip die me waarschuwde . Werd die geraakt , ging het spruitstuk er ook aan .
                  Toen ik ooit met een wagen elke 2 weken een nieuw spruitstuk mocht kopen en twee keer een carterstop daar die weg was , de betreffende wagen toch maar iets hoger gelegt 😈
                  Dat was te diep 😆 😆 😆

                    een handig alternatief is de verlagingsset van Techart, die op commando 6 cm naar omhoog komt, als men uit parkings of dergelijk komt, of een drempel moet overschrijden. Vind ik een interessante optie… want mijn maag krimpt ineen als ik de wagen zo hoor schrapen… 😥

                      Keuring voor verlaagd voertuig doe ik niet, ik haal het opschrift H&R eraf en als ik naar de keuring ga dan zijn dat originele veren, dat ze maar ne keer bewijzen dat het niet zo is 😆

                      Vandaag op de keuring, dat was een lachertje, eerst moest mijne maat bewijzen dat hij in de garage werkte en dat hij toesteming heeft om deze voor de keuring te gebruiken, nadien vertelde hij me doodleuk dat de keuring niet doorgaat omdat de platen maar voor een 2-liter waren en de P een 3.6 is wetende dat dit een keuring op afspraak was en dat de plaat en voertuig type op voorhand doorgegeven was 🙄

                      Ik zeg dat de 993 twee maand geleden met dezelfde platen en dezelfde persoon gekeurd is geweest en dan was er geen probleem, dan hebben mijn collega’s hun werk niet goed gedaan, ik zeg, die persoon was jij dus wel zelf hoor, toen werd het stil

                      we zijn dan maar naar een ander keurings station gereden en is mijn wagen gekeurd zonder probleem, zo zie je maar 🙄

                      Anoniem

                        Dacht dat je H&R veren gekocht had. Daar zitten toch papieren bij, ondertekend door ene B. Anciaux himself, en dat ze voor België goedgekeurd zijn? Ik ben eigenlijk ook nieuwsgierig naar mijn eerste verlaagde keuring toe.
                        En, al een GT3 bumper gevonden,( trouwens de groeten van Jan Van Hoof :wink:)?
                        Bedenk dat je met verlaging en GT3 bumper, die komt ietsje meer naar voor en raak dus ook iets vlugger de drempels, goed bent voor een 2 à 3 voorlipjes per jaar 😕
                        Het enige plezante van het “drempelschrapen” is het zien van de reacties van de toevallige voorbijgangers.
                        Tip: lipje van de bekerhouers = carbon?

                          Net daarom dat ik de aanschaf van mijn 911’er niet langer heb uitgesteld. Ik wilde geen gigantische plaat

                            die nieuwe lompe, grote nummerplaten op een Porsche vooraan, dat is toch om te huilen, niet? Ik heb mij voor op de mijne nu een kleinere maat op bestelling laten maken, ik zie het niet zitten om zo een lomp groot geval er op te moeten zetten… 😥

                              De ruggen zijn binnen bij de Koen, die heeft vorige keer ook mooi werk geleverd bij de verwerking van de stoelen

                              De porsche staat klaar voor morgenvroeg de keuring te passeren en had ik een betere Z-plaat kunnen krijgen, ik dacht van niet 😛

                              [IMG]http://img511.imageshack.us/img511/6645/dsc04157k.jpg[/IMG]

                              Eens de keuring gepasserd gaan de verlagingsveren eronder

                              grtz Geert

                                Neem eens contact op met een zeer ervaren man en zeer goede kennis van me in Duitsland . Gespecialiseerd in polieren , verchromen , vergulden en carbon .

                                info@gte-motorsport.de
                                0049/2054/125424

                                Zijn naam is Stefan .
                                Rijdt zelf ook in een 964

                                  911-lover schrijft:

                                  En de handrem niet vergeten hé 😈 😉

                                  en mijnen vittesenpook is der ook nog he 👿 😈
                                  [IMG]http://img201.imageshack.us/img201/7740/21235822e.jpg[/IMG]

                                  Ik ben wachtende op een offerte om ze in de carbon te zetten, eens ik die prijs heb neem ik een beslissing maar als die prijs hier de vrijdag avond niet is dan gaan ze de spuitcabine in, ik mag ze van ons Bloem niet op de kast laten staan 🙄 😆

                                15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 158)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.