DE GROENE HEL 21&22-03-2015

Home Forum Porsche Uitstappen DE GROENE HEL 21&22-03-2015

• Maker
    Discussie
  • PDS en ik trekken richting de groene hel. 😆
    Om hier optimaal van te genieten en een leuke 2 dagen te hebben, Vertrekken we op zaterdag 21 maart om 11.30 uur op de E313 in Tessenderlo aan de Total. :drink:
    Dan sturen we verder langs de snelweg tot in Spa vandaar beginnen we met het echte werk. :relaxman:
    Binnendoor langs de meeste bochtige :driver: wegen gaan we richting Nurburgring een maal aangekomen in het prachtige *luv hotel Dorint Am dat vlak naar de ring ligt met de nadruk op vlak. Kunnen inchecken en gezellig aperitieven en nog even nagenieten van de leuke namiddag. :drink: S ’avonds kunnen we hier ook gezellig eten en afsluiten doen we in de bar ! zondag 22/3 starten we met een uitgebreid ontbijt en bij deze zijn we fris :coolness: en klaar om naar de Nordschleife te trekken. Hier gaan al heel wat piloten klaar staan na de lange winter om het beste van zich zelf te geven. :respekt: Ondertussen kunnen we op verschillende plaatsen gaan kijken om een idee te krijgen ? goed opgewarmd en na het middageten zijn onze zintuigen scherp gezet en kunnen we ook enkele rondjes draaien indien gewenst. :up:
    Moe en voldaan keren we terug langs de snelweg.
    Inschrijven kan u via deze link prijs per nacht voor een 2 persoonskamer is €126.. inc ontbijt het verteer ter plaatse kiest u zelf En een rondje gassen op de groene hel € 27 Per ronde :driver:

even de sfeer opsnuiven *luv

Wie gaat er mee ?
    Plaatsen zijn beperkt :engeltje:

-Monza
    -PDS

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
    • en ben je zondag verplicht van een helm te dragen als je op het circuit rijdt ? anders moet ik de mijne meenemen

@PDS : perfect voor mij, om hoe laat ?

PDS

Vankerckhove en Drip, wij kunnen dan misschien al afspreken aan rondpunt Wommelgem ?

Positief denken hé !! Zondag Plaatselijk bewolkt met Zon 🙂

2 dagen en we zijn weg se,
            – Monza (Tessenderlo)
            – PDS (Tessenderlo)
            – Drip ( heb ‘Peter_Targa_84’ vaarwel gezegd 😯 ) (Tessenderlo)
            – Vankerchove (Tessenderlo)
            – TGeert
            – TGeert B – ook een 50%-er

Ik ga niet mee mannen, het weerbericht staat me niet aan voor Nurburg … next time …

Mm Luik daar moeten we niet door !!!
                We zijn normaal om 12.30 aan de Total aan het rondpunt Route du Circuit 21 4970 Stavelot 🙂

Wij komen vanuit Alken en Tienen.
                  Als er niemand meer erbij komt vanuit de regio zuid-Limburg rijden we wel even terug richting Tessenderlo aldaar samen te vertrekken.

Voor zij die twijfelen om enkel op zaterdag te gaan, is er bovenop de leuke rit tot de Nürburgring, nog een wedstrijd te bezichtigen, de RCN Circuit Challenge op de Nordschleife en is er ook de Historischer Rennsport track day op de GP-Strecke.

Als ik me niet vergis zijn we dus al met 5 Targa Passagio Antwerp deelnemers onderweg. Even de tunnels in het Luikse meepikken onderweg bij wijze van oefening :-))

kijk er al naar uit, en hopend op goei weer

Heel simpel zoals in post 1

Vertrekken we op zaterdag 21 maart om 11.30 uur op de E313 in Tessenderlo aan de Total. 1uurtje later langs de snelweg tot in Spa vandaar beginnen we met het echte werk.
                      Bij deze mijn nr mocht iets zijn ?? nul 475680798
                      Mss juist even aanvullen waar jullie mee vertrekken 🙂

– Monza (Tessenderlo)
                      – PDS (Tessenderlo)
                      – Drip ( heb ‘Peter_Targa_84’ vaarwel gezegd 😯 ) (Tessenderlo)
                      – Vankerchove (Tessenderlo)
                      – bccars – voor 50%
                      – TGeert

XXX

Het nieuwe lijstje dan;

– Monza
                        – PDS
                        – Drip ( heb ‘Peter_Targa_84’ vaarwel gezegd 😯 )
                        – Vankerchove
                        – bccars – voor 50%
                        – TGeert

@Monza
                        – tijd om de afspraken voor ‘t samenkomen en de aanpikpunten nog eens duidelijk te stellen zeker 😉

We zijn al met 5 🙂 🙂 en 2 halve

Onze agenda kunnen wijzigen en dus vandaag ook een kamer geboekt.
                          Wij zouden zeker graag eens in groep willen meerijden tot de Nürburgring via Francorchamps.
                          En als we dan toch daar zijn … misschien ook een rondje op de ring meepikken.
                          Het gaat er wel druk zijn op zondag vrees ik.

’t Gaat wel nog even spannend worden voor mij deze week daar de versnellingsbak nog terug onder de Porsche moet. Dit staat gepland voor dinsdag …
                          Dan meteen zaterdag de eerste rit van dit jaar met de P.

Een vriend van mij rijdt ook mee met zijn P, maar zal er niet overnachten.

Dus wij nemen ook deel met minstens 1x een 996 (hopelijk 2).

Die van ons heeft ook goesting om mee te gaan naar de Ring. Dus het is 90% zeker dat wij meegaan, al is het waarschijnlijk enkel voor zaterdag gezien we zondag om 12u in Belgie present moeten zijn …

XXX

@ DeePee, ‘t zal dan ook eens tijd worden dat ik me serieus voorstel 😀 😀 😀
                              Lijkt druk te worden op de ring, we zijn al met 4 !! :popcorn:

Hou het daar veilig he mannen!

En niet zoals deze:

[video]http://youtu.be/KpTkJcM5yL4[/video]
                                [video]http://youtu.be/KpTkJcM5yL4[/video]

het aantal posts staan nu sinds de facelift van het forum immers verborgen achter een button, dus nu nog FF vasthouden aan je avatar Peter, want anders gaan we jou straks nog doorverwijzen naar de voorsteltopic :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.