DE GROENE HEL 21&22-03-2015

Home Forum Porsche Uitstappen DE GROENE HEL 21&22-03-2015

• Maker
    Discussie
  • PDS en ik trekken richting de groene hel. 😆
    Om hier optimaal van te genieten en een leuke 2 dagen te hebben, Vertrekken we op zaterdag 21 maart om 11.30 uur op de E313 in Tessenderlo aan de Total. :drink:
    Dan sturen we verder langs de snelweg tot in Spa vandaar beginnen we met het echte werk. :relaxman:
    Binnendoor langs de meeste bochtige :driver: wegen gaan we richting Nurburgring een maal aangekomen in het prachtige *luv hotel Dorint Am dat vlak naar de ring ligt met de nadruk op vlak. Kunnen inchecken en gezellig aperitieven en nog even nagenieten van de leuke namiddag. :drink: S ’avonds kunnen we hier ook gezellig eten en afsluiten doen we in de bar ! zondag 22/3 starten we met een uitgebreid ontbijt en bij deze zijn we fris :coolness: en klaar om naar de Nordschleife te trekken. Hier gaan al heel wat piloten klaar staan na de lange winter om het beste van zich zelf te geven. :respekt: Ondertussen kunnen we op verschillende plaatsen gaan kijken om een idee te krijgen ? goed opgewarmd en na het middageten zijn onze zintuigen scherp gezet en kunnen we ook enkele rondjes draaien indien gewenst. :up:
    Moe en voldaan keren we terug langs de snelweg.
    Inschrijven kan u via deze link prijs per nacht voor een 2 persoonskamer is €126.. inc ontbijt het verteer ter plaatse kiest u zelf En een rondje gassen op de groene hel € 27 Per ronde :driver:

even de sfeer opsnuiven *luv

Wie gaat er mee ?
    Plaatsen zijn beperkt :engeltje:

-Monza
    -PDS

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
  • XXX

Wel Dirk, mijn 11je lekt toch altijd hier en daar een druppel olie dus dacht ik dat Drip (druppelen) niet slecht was 😮

Ha die Peter, ahuuum DRIP (Meaning ?)
        Kort en krachtig , veel beter dan die lange forumnick voorheen :up:

XXX

Top Kenny, hoe meer zielen hoe meer vreugde 😀

-Monza
          -PDS
          -Drip ( heb ‘Peter_Targa_84’ vaarwel gezegd 😯 )
          -Vankerchove
          -…

:happydance: super :drink: :relaxman:

hey mannen, ik ga ook mee :relaxman: :relaxman: :driver: :driver: , hotelkamer is geboekt :happydance:

[quote=”bccars” post=200152]Gaan jullie zaterdags ook al naar het circuit zien of is dat enkel voorzien voor zondags ?[/quote]

Dit zal afhankelijk zijn hoe laat we daar zijn MAAR op 21ste is de hel gesloten dus gaat er geen kat zijn :drink:

PDS

Ik denk dat we zaterdag ook al even gaan kijken aan het circuit !

Het hotel geeft uitzicht op de start en finish, dus we zijn er sowieso :drink:

Gaan jullie zaterdags ook al naar het circuit zien of is dat enkel voorzien voor zondags ?

PDS

Druk of niet druk maakt niks uit !

Niet druk = zelf rijden
                      Druk = ambiance om te kijken

Ik kijk er al naaruit :happydance: :happydance:

:happy: idd dit is als het 20° +is pal in het seizoen is het daar DRUK :drink:

Bron: http://www.rsrnurburg.com/page/faqs-your-first-visit

Weekends are generally very busy. The Sunday in particular can be really crowded (see the photo above). On a typical busy Sunday (or any full-day bank holiday opening) you can count on a queue like that to form by 11am at the latest. On the busiest days the queue to enter the car park will extend over a km in each direction, with a 45-minute wait to enter the circuit.

A TYPICAL SUNDAY NORDSCHLEIFE TOURISTENFAHRTEN SESSION RUNS LIKE THIS:

8am: Track opens. Sometimes it can open late, normally due to fog near Pflanzgarten.
                            9am to 11am: Track closes for first major accident or multiple small accidents.
                            12pm to 3pm: Go for lunch! The track is really crowded, with between 200 and 400 cars, bikes and even busses on circuit at once and probably another closure.
                            4pm to 7pm: Getting quieter all the time as day trippers leave for home
                            7.15pm: Gate closes, you need to go through the gate before 7.15 to get that ‘last lap’

With all of that in mind, we ask morning renters to get here early and be on track before 9am. Afternoon renters shouldn’t try too hard to put all their laps in early, the last hour is great!

[quote=”bccars” post=199644]Mmmm, Ik heb zondag ‘s middag een verjaardagsfeestje. Misschien rij ik zaterdag wel mee en keer ik zaterdagsavonds of zondagsmorgens weer terug. Zal eens checken in agenda en bij grote baas …[/quote]

Kan ook :up:

Mmmm, Ik heb zondag ‘s middag een verjaardagsfeestje. Misschien rij ik zaterdag wel mee en keer ik zaterdagsavonds of zondagsmorgens weer terug. Zal eens checken in agenda en bij grote baas …

Maak ook zo’n trip of vier per jaar naar de Nordschleife, maar helaas net een afspraak gemaakt om mijn CSje op 21 maart binnen te brengen voor onderhoud. Voor een vervolg heb ik zeker interesse!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.