DE GROENE HEL 21&22-03-2015

Home Forum Porsche Uitstappen DE GROENE HEL 21&22-03-2015

• Maker
    Discussie
  • PDS en ik trekken richting de groene hel. 😆
    Om hier optimaal van te genieten en een leuke 2 dagen te hebben, Vertrekken we op zaterdag 21 maart om 11.30 uur op de E313 in Tessenderlo aan de Total. :drink:
    Dan sturen we verder langs de snelweg tot in Spa vandaar beginnen we met het echte werk. :relaxman:
    Binnendoor langs de meeste bochtige :driver: wegen gaan we richting Nurburgring een maal aangekomen in het prachtige *luv hotel Dorint Am dat vlak naar de ring ligt met de nadruk op vlak. Kunnen inchecken en gezellig aperitieven en nog even nagenieten van de leuke namiddag. :drink: S ’avonds kunnen we hier ook gezellig eten en afsluiten doen we in de bar ! zondag 22/3 starten we met een uitgebreid ontbijt en bij deze zijn we fris :coolness: en klaar om naar de Nordschleife te trekken. Hier gaan al heel wat piloten klaar staan na de lange winter om het beste van zich zelf te geven. :respekt: Ondertussen kunnen we op verschillende plaatsen gaan kijken om een idee te krijgen ? goed opgewarmd en na het middageten zijn onze zintuigen scherp gezet en kunnen we ook enkele rondjes draaien indien gewenst. :up:
    Moe en voldaan keren we terug langs de snelweg.
    Inschrijven kan u via deze link prijs per nacht voor een 2 persoonskamer is €126.. inc ontbijt het verteer ter plaatse kiest u zelf En een rondje gassen op de groene hel € 27 Per ronde :driver:

even de sfeer opsnuiven *luv

Wie gaat er mee ?
    Plaatsen zijn beperkt :engeltje:

-Monza
    -PDS

7 reacties aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
    • Komende weekends staan bij mij alle in functie van de Ronde Van Vlaanderen Cyclo op 4 april dus ik moet passen. Veel plezier jongens!

XXX

soms kan ‘t snel gaan:

-Monza
        -PDS
        -Peter_Targa_84 (onder voorbehoud van goedkeuring door TOTMBO – die weet dat nog niet hé) = bevestigd :happydance:

Staat zeker op de ”Bucket list” :mrgreen: jammergenoeg nog geen rijbewijs en auto. Maar veel plezier daar :respect2:
          Ooit zal ik meegaan :driver:

:up:

Jammer genoeg al andere plannen vastgelegd :bounce:

Have fun enne… Watch out for the locals… Megane Clio swift maakt niet uit, ego’s thuis laten indien onbekend terrein.

Grtz

Ive

Ben er ook eens geweest, maar dan in de buurt een autoke gehuurd en in de week.
              Zou héél graag meegaan met de boxster , maar moet dat weekend helaas werken.
              Deze zomer ga ‘k er zeker en vast nog een keertje naar toe voor twee dagen, maar zal weer tijdens de week zijn denk ik.
              Dan zijn er ook veel minder rijders op de Ring dan in ‘t weekend, met alle risico’s vandien :happydance:

Veel plezier in ieder geval aan de deelnemers

PDS

:up: :up: :up:

:driver: :drink: :happydance:

XXX

Getver, de PDS zaagt de oren van mijn kop 👿

-Monza
                  -PDS
                  -Peter_Targa_84 (onder voorbehoud van goedkeuring door TOTMBO – die weet dat nog niet hé)

7 reacties aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.