De jacht is open!!

Home Forum Stel jezelf even voor ! De jacht is open!!

• Maker
    Discussie
  • Hallo allemaal,

Eerst even voorstellen:

Kurt uit Limburg en net 39 jaar geworden. Na jaren van speelgoed voor de kinderen gekocht te hebben, is het tijd om mezelf eens een leuk speeltje te kopen!

Ik zit al enkele maanden op het forum mee te lezen (kwijlen) met de andere forumleden die hun prachtwagen voorstelden. Zelf ben ik nog geen trotse bezitter van een P maar zoals de titel al laat vermoeden is de zoektocht begonnen. 😀

Ik zoek (en hopelijk binnenkort vinden) een strakke 944 type 1, in het rood natuurlijk. Ik ben helemaal weg van deze prachtige wagen, wat een mooie lijnen hé! Het moet natuurlijk binnen het budget blijven en er mag wat werk aan zijn. Ik ga proberen om zoveel mogelijk zelf te doen.

Voila, ik hou jullie op de hoogte! Gtz!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Succes .!

Welkom en succes met de zoektocht 😀

Succes met de zoektocht;

Allemaal al bedankt voor de leuke reacties en tips! Laat maar komen!

Ondertussen heb ik ook twee vraagjes die de andere 944-bezitters zeker zullen kunnen beantwoorden. Wss is dit niet op zijn plaats hier in deze topic, dus heb ik ze gesteld in een nieuwe.

Van harte welkom! De 944 is een goede keuze :up:
              Good hunting!

XXX

Welkom, success met de zoektocht, let the fun begin ! :up:

Welkom op het forum!

En je moet niet alles geloven wat hier staat. Wat Jorge bv zonet schreef … zoektocht plezantste etc … Is niet waar, niks van geloven. Ermee rijden, en nog eens rijden, en dan nog eens … dat is het plezantste!!! :happy:

Goede jacht :salut:

Welkom op het forum :applaus:
                    Je gaat aan het leukste deel beginnen: de zoektocht :up: Veel succes alvast!

Welkom, Leuke keuze een 944, Nog net op tijd voor de prijzen de “hoogte” ingaan.

Welkom, 944 is een heel prettige wagen om mee te rijden.
                        De tip van DST is al een schot in de roos : ziet er heel goed uit voor die prijs, zeker ook interieur met intact dashboard en zetels, is niet makkelijk te vinden bij wagens van die ouderdom.

Welkom en succes met de zoektocht. En, inderdaad prachtige lijnen.

Welkom op het Porsche forum. :drink:

Welkom
                                Succes met de zoektocht!

Wim

Welkom, en succes met de zoektocht. :up:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.