de jap ombouwen naar RS ?

Home Forum Zeverhoekje de jap ombouwen naar RS ?

• Maker
    Discussie
  • de knoop doorgehakt.
    de jap gaat niet meer weg want er is geen enkel laswerk aan en ga hem tot de laatste schroef uit elkaar halen en zou er een RS model willen van maken (maritiem blauw natuurlijk).
    ik ga wat minder gaan werken en genieten van de hobby.
    voor de vrouw zullen we een nieuwe wagen gaan zoeken.
    hoe of welke onderdelen ik het beste ga nemen daar hoop ik wat ervaring van de kenners te horen hier op het toffe forum.
    er zullen dus ook wat onderdelen in de verkoop gaan die er nu opstaan bv. de airco (waarvan ik nog splinternieuwe darmen en pomp heb van liggen enz.
    wil hem basic houden en er een rolkooi in hebben.
    carburators? zit ook in de gedachten.
    ducktail?
    enz…
    elke mening is welkom. :respekt: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 77)
    • een sleutelplek hebben we.
      in welke stappen? is een heeeeele lijst maar in het kort:
      leeghalen en stukken direct in de verkoop zetten.
      ook de velgen gaan weg.
      voor het airco systeem heb ik vragen gehad maar heb ook nog veel nieuw van liggen.
      frontpaneel eruit halen
      de volledige ophangingen en motor eruit
      allee dus alles eruit.
      zo ongeveer in deze volgorde HIER
      ik ben wel achter metalen spatborden, motorkap en klep aan het zoeken en originele bumpers.

ik ga dus voor een 2.7 rs versie omdat ik met een 3.2 zit en het een vrij goede basis is om dit te doen.
      ben ook een rally freak en zal er dus een race versie van maken.
      wie heeft er nog een rolkooi liggen en carburators (of zou ik DIT nemen) ?

bij mij zitten er al carbon deurpanelen in en rs matten in maar die matten gaan in de sale.

het is inderdaad veel peinzen hoe of wat maar jullie peinzen maar wat mee en we nemen er samen wel wat :drink: :drink:

Hoe zit het met jouw -overigens voortreffelijk- project Olaf?

[quote=”john.beton.” post=142082]jap koste ginder 12K zonder laswerk en weinig km en al veel van RS erin.[/quote]

Van welke RS (type) ?

.. want dat bepaald dan natuurlijk in welke richting je gaat :coolness:

Een uiterlijk 73’er Carrera 2.7 RS met een 964 RS binnenwerk heeft MI geen meerwaarde …

Een goed nagebouwde 964 RS heeft zeer zeker meer waarde – alsook een goed nagebouwde 73’er Carrera 2.7 RS

… je zou er ook nog een 3.0 RS of SC-RS van kunnen maken :popcorn:

Succes met de overpeinzingen .. en het leeg-kloppen van de portemonee :sarcastisch

Foto’s en een vraagprijs graag! :happy: :first:
            ‘t Is niet voor mij hoor, ‘t is voor John Beton 😉
            In theorie ben ik al voorzien :sarcastisch

[quote=”Mushroom” post=142181]Ik wacht ook vol ongeduld! :relaxman:
              Heb je een sleutelplek? Een “plan van aanval”? Waar ga je mee beginnen, wat ga je doen, in welke volgorde… :lekker:[/quote]

ik weet een targa 2.2 1969 turbolook staan met wat werk aan, staat 20jaar stil… intresse? :mrgreen:

Ik wacht ook vol ongeduld! :relaxman:
                Heb je een sleutelplek? Een “plan van aanval”? Waar ga je mee beginnen, wat ga je doen, in welke volgorde… :lekker:

GO GO GO John!!! :first:

Ik wacht al vol ongeduld op een topic hierover… 😉

van de bekende ongeveer 140K HIER
                    of deze 89.911€ de sleeperHIER
                    ik heb zo een vermoeden dat de singer de *porsche is in waarde.
                    kan mis zijn maar sinds weken lezen en trends te volgen ga ik er voor :happydance:

zoek eens op google een singer look en prijzen.
                      het gemiddelde is 80K tot boven 100K zie DEZE als ze in detail zijn afgewerkt.
                      een echte gemiddeld 500K zie DEZE

Voor die blauwe ben je 15.000€ kwijt.

[quote=”bully” post=142120]Zo iets Mush?…..
                          [/quote]

Dit is knap!! :first: Zoiets zou ik ook wel willen.
                          24K lijkt mij echt wel weinig. :wtf:

13K voor uwen auto 🙄
                            Troost u, voor de mijne gaven ze de volle 12K een jaar geleden en ze gingen hem onmiddellijk komen halen met cash geld. :loser:

Voor de ombouw HIER eens kijken.
                            D Morris maakte in der tijd de echte GT2 verbredingen voor Porsche, ze weten dus wat ze doen.

Een paar jaar geleden 24.000. Weet niet wat ze nu vragen.

[quote=”bully” post=142121]Staat al een hele tijd te koop. klikhierop[/quote]

Mooie prijzen van die 911, wat zou die gele wel ni kosten

S2

Misschien dan met zoiets beginnen?

911 T Targa Project

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.