de jap ombouwen naar RS ?

Home Forum Zeverhoekje de jap ombouwen naar RS ?

• Maker
    Discussie
  • de knoop doorgehakt.
    de jap gaat niet meer weg want er is geen enkel laswerk aan en ga hem tot de laatste schroef uit elkaar halen en zou er een RS model willen van maken (maritiem blauw natuurlijk).
    ik ga wat minder gaan werken en genieten van de hobby.
    voor de vrouw zullen we een nieuwe wagen gaan zoeken.
    hoe of welke onderdelen ik het beste ga nemen daar hoop ik wat ervaring van de kenners te horen hier op het toffe forum.
    er zullen dus ook wat onderdelen in de verkoop gaan die er nu opstaan bv. de airco (waarvan ik nog splinternieuwe darmen en pomp heb van liggen enz.
    wil hem basic houden en er een rolkooi in hebben.
    carburators? zit ook in de gedachten.
    ducktail?
    enz…
    elke mening is welkom. :respekt: :drink:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 77)
    • 😯
      Die is gewoon AF! :respect2:

WANT! :mrgreen:

@John, Ik snap niet waarom je jouw 911 wil ombouwen deze heeft al een kit, en daarom heb jij em van Japan laten komen.
          Waarom heb je da ni gewoon hier ene gekocht en omgebouwd?

Ik zou het doen als Mush….
          Of nog beter koop er een projectje bij en geniet van de Jap ondertussen ….

@wim
          begrijp ik het goed dat je voor 7000 euro een 911 kan ombouwen naar een RS, dit is dan wel als je alles zelf doet zekers?

Wim

Flinke stap zal best meevallen hoor John voor de ombouw die jij wilt doen. 😉

merci voor de tip.
              maar dat zacht prijsje :bounce: zijn er hier op het forum die de mijne wilden hebben voor 13k :what:
              dan zou ik al 7k moeten bij leggen en dan nog beginnen met aanpassingen.
              die 7k in mijne steken en we zijn ook al een flinke stap verder.

Als ik het doe moet de smurf weg 😥 Ben al in onderhandeling met een paar Nederlanders…

In jouw plaats zou ik beginnen met een echte pré-impact, die die daar bvb momenteel in het koopjestopic staat: 20.000 Euro en de motor is vernieuwd en de kas is gedaan bij Wim :up: De jouwe voor een zacht prijsje wegdoen (als je tijd hebt mag dat ook een deftige prijs zijn) en voor een paar 1000 Euro opleg heb je al direct een “echte” pré-impact, van daaruit dan verder werken.

‘t Probleem bij mij is dat ik de wagen nergens kan stallen om er aan bezig te zijn. Moest ik een sleutelplek hebben zou ik het waarschijnlijk wel doen.

Lijkt mij een leuk project John :first: 😉

[quote=”Mushroom” post=142066]Een Singer-lookalike :first:
                    Zal way cool zijn!! :respect2:

Eigenlijk ben ik aan’t twijfelen om ook een soortgelijk projectje te beginnen, ‘t mijne zou dan wel een Targa zijn en een pré-impact, maar ik durf niet goed :cry:[/quote]

doen doen doen :first:
                    is een soort van ontspanning met gezonde stress en een echte is niet meer te betalen.
                    zal later ook geen verliespost zijn.
                    vindt jouw smurfje eigenlijk ook wel een mooie *luv

Een Singer-lookalike :first:
                      Zal way cool zijn!! :respect2:

Eigenlijk ben ik aan’t twijfelen om ook een soortgelijk projectje te beginnen, ‘t mijne zou dan wel een Targa zijn en een pré-impact, maar ik durf niet goed 😥

tja er zijn zoveel verschillende maar ik zou hem eigenlijk zo oud mogelijke uitvoering willen geven.
                        natuurlijk andere spatborden enz gaat ook weer een flinke meerkost geven maar denk dat dit om later als ik er niet meer in kan kruipen dat het een betere prijs opbrengt bij een verkoop.
                        maar zoveel ken ik er ook weer niet van en daarom alle tips zijn welkom. :respect2:

Ik zou een 2.7 RS-look nemen, wordt uiteindelijk meer waard dan een 964RS-look 😀

Waarschijnlijk een 964 Rs maar een 2.7 Rs kan ook .

Welk Type RS ?

[quote=”Mikey” post=142048]Waarom ombouwen?[/quote]
                                een rs vindt ik meer P PURE maar wil je wel een zacht prijsje maken voor de jap kit 😆

Waarom ombouwen?

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.