- Dit onderwerp bevat 44 reacties, 26 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
24 juni 2014 om 22:25
Vandaag nog eens het ‘geluk’ gehad om naar de keuring te ‘mogen’ gaan :what: :what: :what:
Was reeds op de hoogte dat ik met mijn sticker nr-plaat niet door de keuring ging geraken zonder opmerkingen dus had ik een metalen nr-plaat over de sticker bevestigd.
In het 1ste stuk van de keuring hadden ze daar niks over gezegd maar toen in het laatste deel van de keuring kwam was daar weer nen Pipo die weer eens moeilijk moest doen omdat ik met een Porsche was. Alléé meneer da mag nie hé gewoon een nr-plaat op de bumper plakken om je sticker weg te steken, je MOET die bevestigen met vijzen en de sticker verwijderen. :what: :what: :what:
Na enkele min. ruzie de chef erbij geroepen en die heeft mij uiteindelijk dan toch gelijk gegeven :loser: :loser: :loser: waardoor diene Pipo behoorlijk in zijn gat gebeten was en hij daardoor de Porsche dus van boven tot onder volledig nagekeken heeft om toch maar iets te vinden wat hij helaas voor hem niet gevonden heeft :relaxman: :relaxman: :relaxman:Spijtig genoeg heeft hij toch nog met mij kunnen lachen want de Porsche wilde niet meer starten toen hij op de brug stond 😳 😳 😳
Booster moeten gaan halen om deze gestart te krijgen en de diagnose van *porsche garage is blijkbaar de kabel die naar de Alternator loopt die moet vervangen worden.
Was weer een prettig dagje dus 👿 👿 👿
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.