De kogel is door de kerk ….

Home Forum Stel jezelf even voor ! De kogel is door de kerk ….

• Maker
    Discussie
  • Na lang zoeken op alle mogelijke (en soms onmogelijke ) plaatsen om bezitter te worden van mijn eigen P’ke is de kogel door de kerk … Bij een zoektocht naar een Boxster S, gevallen voor een 2002 996 cabrio 3.6 met 6-bak/hardtop/PSE zwart leren interieur van bij Powercars in Loppem waar hij in onderhoud was.

Ze gaan de carrosserie + velgen nog bijwerken, nieuwe dempers op de achtervleugel , groot onderhoud en nieuwe remblokken.

Interieur is OK (normale gebruikssporen), alleen is van de linkerzijwang van de bestuurderszetel de kleur wat afgesleten.

Volgende week is hij klaar, zal dan hier wat foto’s plaatsen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • proficiat met je nieuwe aanwinst :relaxman: , veel veilige km gewenst

Proficiat en welkom!!

heel mooie P en veel geluk ermee!!

Ben daar ook geweest vorige week ,en had ook een positieve ervaring met de verkoper!
        heeft een prachtige 997 staan ,maar mn rekening klopt nog niet :bounce:

Mario

Ik heb ook zeer goede ervaringen met pwercars, kocht er een boxster en koch nu een GT3 aan een klant van hem, correcte wagens

Proficiat en welkom hier.
            Benieuwd naar de foto’s.
            Mijn P komt ook van Powercars.
            Voor de goede orde : ik heb daar geen enkele relatie mee ! :what: :what:
            Maar; ik vind wel dat hij correcte zaken doet en zijn beloftes nakomt.
            Ciao,
            Luc

Dikke PROFICIAT Karel!
              PSE is super hé 😉

Nee, stond daar ook, naast veel ander lekkers … De mijne is een pikzwarte met zwarte hardtop. Was eigendom van een dokter uit de regio Brugge, maar stond reeds lange tijd stil en er werd bijna niet mee gereden. Ik dacht 500 Km de laatste 2 jaar of zo …

Op zoek naar een Boxster en thuis komen met een 996 😀
                  Welgekomen Karel en geniet van de bolide en dit forum!

welkom :first:

Welkom! :first:

Welkom, succes met je P :driver:

Ja, staan wel mooie Porsches daar.

Welkom op het gezellige forum.
                            Goede keus.
                            Succes en veel veilige km’s

Welkom hier :drink:

S2

He tof gefeliciteerd met jou nieuwe aanwinst :applaus: ik ben benieuwd naar de foto’s :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.