De kogel is door de kerk!

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht De kogel is door de kerk!

• Maker
    Discussie
  • Voor diegenen die mijn zoektocht gevolgd hebben zal het vermoedelijk wel ongelofelijk op de zenuwen gewerkt hebben, dat ik maar niet kon beslissen… 😳
    Het was altijd wel iets: ofwel geen Targa, ofwel motor vettig, ofwel niet de juiste kleur, ofwel eerst nog een keuring, ofwel…. 😥

Een dikke merci aan allen die mij zijn blijven helpen tijdens mijn zoektocht met tips en met goede raad, (“the chase is better than te catch”, “of met verstand kopen en niet met het hart”, etc). Ik heb in de negen ( ❗ ) maanden die ik actief aan het zoeken was een pak wijsheid opgedaan en ook één en ander geleerd.

En inderdaad, de kogel is door de kerk :relaxman:

Ik heb met een goed gevoel (en ook met wat achtergrond uiteraard. zo kennen jullie mij 😎 ) direct toegehapt.
    De auto komt van iemand van ‘t Forum, wat ook al hielp om de beslissing te nemen. En trouwens ook nog eens aanbevolen door nog iemand anders van ‘t Forum.
    Er is wat roest op de gekende plaatsen, doch technisch staat de auto in orde. Bij Rescue 911 in Kontich vorig jaar nog onder handen genomen.

Voor de geïnteresseerden: Targa Carrera 3.0 van 1977, chassisnummer 9117610292. Is nummer 292 van de 646 in 1977 geproduceerde Targa’s.

Heb via een Nederlandse collega, wiens vrouw werkt bij Pon (invoerder Porsche Nederland),
    nog extra informatie opgevraagd.

De auto wordt nu terug origineel gezet (stuur en radio) en gekeurd.
    Daarna … :driver:

Can’t wait :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Gertie

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 52)
    • dik in orde en proficiat met de P :relaxman:

Proficiat :drink:

Net zoals ik moet wachten tot hij gekeurd is (heb hem dus nog niet in mijn bezit) zullen jullie moeten wachten op de foto’s…..
          Komen ASAP
          Is trouwens een witte MET zwarte Carrera klevers.

Proficiat :relaxman: :driver:

Goe !
              Welke kleur is het geworden ?
              Fotokes ???

Geert.

Proficiat!

:applaus: :applaus: :applaus:

Proficiat!

9 maanden, je lijkt wel een ….. :mrgreen: Gefeliciteerd Gert, mooie koop 😎

Gefeliciteerd Gertie,

je ziet je mag de hoop nooit opgeven om een mooi exemplaar te vinden 😉

Succes en we wachten allen op de foto’s :respect2:

XXX

Ah, nog een Targa op’t forum :respekt: en een mooie ook nog 😀
                          Proficiat :relaxman:

[quote=”carrera 3.0″ post=100630]De mijne heeft er een broertje bij :D[/quote]
                            Of een zusje 🙄 .Sommigen vinden dat hun Porsche een Hij is anderen dan weer zeggen dat het een zij is . 😉

De mijne heeft er een broertje bij 😀

Proficiat . :applaus:

Proficiat :first:
                                  en zoals Mush : foto’s willen we zien 😈
                                  Vooral veel plezier met je P

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 52)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.