De Macan! Gaat porsche te commercieel of niet?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Macan De Macan! Gaat porsche te commercieel of niet?

• Maker
    Discussie

• Ollie
    Deelnemer

Ondertussen is de teaser van de nieuwe Macan online. Dus misschien het moment om even in de groep te gooien:
      Is Porsche hier te ver gegaan, Macan later met 4 cylinder op basis van een Audi Q5?! verloochent Porsche hier zijn idealen of speelt het juist goed in op de tijdsgeest? Kleiner, effiënter, zuiniger…
      Graag jullie mening :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 59)
      • @ bccars, langs de ene kant begrijp ik je(al is de lichtste versie 211pk), maar langs de andere kant vind ik niet dat je hier op een openbaar forum andere mensen kan beoordelen met wat ze al dan niet rijden. Het merk blijft hier centraal staan, en naar mijn weten is iedereen hier welkom met liefde voor het merk. Daarom dat het ook het porscheforum is, en niet het 911forum. Versta me niet verkeerd, ik rij ook 911, maar heb ook twee cayennes gehad, waar ik mij ook mee aanmeldde op dit forum.
        De dag dat je je hier moet verantwoorden waarom je maar de lichtste versie van de macan, cyn, panamera of de andere niet 911 modellen gekocht hebt, denk ik dat er toch veel zullen afhaken op dit forum.

Als Porsche dit nodig heeft om te overleven, en om voor ons sportwagens te kunnen blijven bouwen, so be it, dan ga ik daar niet over zagen.

MAAR … de dag gaat komen dat er hier eentje zich gaat aanmelden met zijn Macan 4cylinder diesel met 170 pk …

Ik wil er gerust eentje langdurig testen.
            :up:
            Zal mijn bevindingen hier dan uiteraard uitvoerig beschrijven.
            :driver:

Ze mogen er toch ene voor mijn deur parkeren 😀 Bevalt me meer dan de Cayenne.

Niet mijn ding… :censored:

Zoals Sean Connory zei in “Highlander”

“There can only be one”

naamloos.png

Als je weet dat meer dan de helft van de Porsches die in 2012 verkocht werden een Cayenne was, dan is dit een zeer logische stap.

Ik zou die centen spenderen aan een dikke 911 ipv nieuwe Macan :mrgreen:

ondertussen een aantal filmpjes bekeken en ik ben fan !

oe? Worden die niet meer gemaakt misschien? :mrgreen:

[quote=”porsche4ever” post=149107]nederlandse gulden [/quote]

Euh?? 😕 :sarcastisch

prijzen staan reeds ook op de site van p, zijnde €60.258 voor de S, zelfde prijs voor de diesel S, en we zouden weer België niet zijn als er weer een :puke: versie van de diesel komt met 211pk, ook zelfde prijs. Turbo staat hier aan €82.522, startprijzen uiteraard.

Prijzen staan bij het artikel, al zijn het hier prijzen voor de Nederlandse markt. De S 77.900, de Diesel S 75.400 en de turbo 100.700, nederlandse gulden [url=http://www.forumsmilies.nl]

Ziet er goed uit die Macan, vooral die Turbo, benieuwd wat de prijzen gaan zijn 😯 😯 😯

Porsche moet wel, als andere merken het mogen waarom Porsche dan niet, veel merken hebben sportwagens, sedans en SUV’s in hun gamma, lekker voor elk wat wils en wat voor de één bloedmooi is, is voor de andere spuug lelijk, dat is voor iedereen anders, als ik persoonlijk het woord Porsche voor me zie dan zie ik een 911-je maar ik zou me gerust kunnen vinden in één van hun SUV’s zolang ze maar van m’n 911 afblijven :respekt: :engeltje:

[quote=”KROKODILE” post=149086]Ik zou er alvast eentje willen. :happydance: :happydance:[/quote]
                                    *luv *luv
                                    Ik vind die heel geslaagd!
                                    Met als topper de turbo :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 59)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.