de markt zit echt wel op zijn gat

Home Forum Zeverhoekje de markt zit echt wel op zijn gat

• Maker
    Discussie
  • we hebben het al enkele keren gezegd de laatste tijd, en het staat ook nu weer bij enkele van de koopjes: de markt zit op zijn gat! Een zoveelste bewijs ervan is dat de Duitse kopers van mijn 996 Turbo ondertussen al liefst 5000 euro gezakt zijn in hun vraagprijs!! :wtf: OK, het geeft misschien ook wel weer hoe onrealistisch, of opportunistisch hun eerste prijszetting was, maar nu zitten ze al niet ver meer af van de prijs die ze mij in overname gegeven hebben… Kan niet ontkennen, na hun toer die ze mij gelapt hadden (mij eerst 800 km laten rijden om dan uiteindelijk niet de telefonisch afgesproken prijs te willen betalen… 👿 ) er toch wat ‘poetic justice’ in te zien dat ze hun eerste prijs die ze vroegen niet gekregen hebben, en na die stoot dus geen woekerwinst op mijn kap kunnen maken hebben…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Lang geleden, een MG V8 !

XXX

Tijd voor een cabrio liedje, daar worden we wat beter gezind van 😀

Echt Vlaams…..

[quote=”porschky” post=111533]de prijs aldaar voor die 964 cabrio WTL vind ik er persoonlijk toch ook lichtjes over… :shock:[/quote]

Volgens mij staan de P’s daar in concessie. Eigenaar vraagt X bedrag en men doet er XXX euro’s bij voor de verkoop in de showroom. Zo krijg je dan een mix van aantrekkelijk en belachelijk hoog geprijsde wagens.

de prijs aldaar voor die 964 cabrio WTL vind ik er persoonlijk toch ook lichtjes over… 😯

Vind deze zijn petjesgehalte net iets te hoog….mooi voor op een “meeting” maar nee dan toch maar niet

[quote=”zimmermann” post=111513]www.raesracing.be/wagens_997.html[/quote]

Oei, daar is al wat over geschreven….. 8)

Wim

[quote=”RODONDO” post=111465] De uiteindelijke koper van het kavel betaalde pakken meer dan de prijs voor dezelfde champagne in de Makro ! :roll:[/quote]

Openbare verkopen of veilingen trekken hier bijna geen volk meer.
                    Op ons bedrijven terrein zit een veilinghuis, en ga daar af en toe wel eens kijken.
                    Maar die prijzen 😯 daar komen de kosten dan nog bovenop, en ben je zoals hierboven geschreven nog duurder uit.

[quote=”jokke” post=111452]Door de vele faillissementen tegenwoordig moet er toch iets deftig te vinden zijn voor een prikje.Of ben ik mis?[/quote]

Dacht ik eerst ook.
                      Maar blijkbaar gaat het dan steeds te snel voor mij.
                      Gisteren avond bvb nog gebeld naar een verkoper die een 12 ton vrachtwagen aanbied.
                      De advertentie stond 2 uur op 2de hands, bleek al verkocht zonder dat de koper het voertuig zag.
                      Dus zeker weten dat die serieus van de prijs heeft afgedaan.

Op de veilingsites die aangeslagen goederen en auto’/moto’s verkopen betaal je ook te zotte prijzen. Blijkbaar zijn er toch biedende dummy’s die denken dat je op zo’n site per definitie goede zaken doet. Heb ooit eens geboden op enkele kisten Feuillate. De uiteindelijke koper van het kavel betaalde pakken meer dan de prijs voor dezelfde champagne in de Makro ! 🙄

Door de vele faillissementen tegenwoordig moet er toch iets deftig te vinden zijn voor een prikje.Of ben ik mis?

Zo is het steeds.
                            Als je zelf wil verkopen krijg je te weinig.
                            Als je wilt kopen is het te duur.
                            Ik ben zelf momenteel op zoek naar een kleine vrachtwagen.
                            Ook steeds te duur of te slecht. Iets tussenin is moeilijk.
                            Volgens enkele handelaars hier in de buurt is het een zaak van zeer snel te zijn als er iets deftig aangeboden word. Meestal is dat dan van een zelfstandige in de problemen zit en die verkopen graag snel omdat ze de centen dringend nodig hebben. Ik blijf rondkijken dus.
                            Iemand tips ❓

[quote=”zimmermann” post=111338]@ rodondo , aan die prijs heb je een 4s cabrio bijna ful opt. van ’08 op dit moment , zijn allemaal aant zakken :mrgreen: :lol:[/quote]

997 4s cabrio Full Option 2008 voor die prijs ❓ tot je de wagen gaat bekijken, Full Option is een nogal rekbaar begrip bij sommige. 🙁
                              Heb zelf ene staan van eind 2006 met alle denkbare opties en in perfecte staat voor 57000€ met 1 jaar Porsche Garantie, als ik dit vergelijk met sommige andere die te koop staan is dit toch een correcte prijs, allee das mijn gedacht hé. :respect2: :respect2: :respect2:

Zwijg me ervan, ik had zin in een andere daily en wou mijn BMW X3 verkopen.

Biedingen van handelaars genoeg, voor prijzen waarvan je beschaamd zou zijn om ze uit te spreken. Eentje die wel echt ver ging toen ik, nadat ik al tweemaal, nee bedankt zei, nog verder ging heb ik zijn hemd eens goed vol gegeven. ruzie

Resultaat; voor die paar kilometer die ik met de X3 doe houd ik hem gewoon. :engeltje:

@ rodondo , aan die prijs heb je een 4s cabrio bijna ful opt. van ’08 op dit moment , zijn allemaal aant zakken :mrgreen: 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.