de mooiste (berg) route

Home Forum Porsche Uitstappen de mooiste (berg) route

• Maker
    Discussie
  • het trio van top gear heeft er ooit een uitzending mee gevuld maar ik dacht niet dat deze er toen bij zat

The Transfagarasan Highway in Romania belongs to one of the most spectacular routes in the world. Enthusiasts from the Porsche Club Romania and Moldova recently enjoyed the winding roads with a great collection of different Porsche models. Watch some highlights from this driving adventure in this video.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
    • leuke app

Porsche 992 GT3 Touring & Best Road in the World

Alpentour 2018 | Gh5/s | MavicAir

[video]https://vimeo.com/295769959[/video]

https://vimeo.com/295769959?ref=fb-share&1&fbclid=IwAR3afreNirMMU0FvDNUiJCoDAB5UOYGNfBLtOVdVUi_70IhHWotJwtBjTYk

Navarra Spanje

The most beautiful routes driven by Porsche – Cape Town, South Africa

https://youtu.be/NS3ex8bGCWs

Geen bergweg of pas had die weg als naam mogen hebben dus noem ik het voor het gemak een ezelsweg die leide van de ene berg naar de andere berg in de nabije buurt van Albacete ( La Mancha, Spanje ). Reden: volgens lokaal familielid de beste wijn bodega in de wijde omtrek. Auto: een aftands Citroën Visa. Doodsangst die niet te meten is… toen we eindelijk arriveerden bij de bodega heb ik met biberende stem aan hem gevraagd om niet te veel wijn te proeven reden 1: als hij poepeloere moest terugrijden , dan had ik hier niet meer moeten typen. Reden 2: als ik had moeten terugrijden , tja… dezelfde uitkomst … iedereen kent die bodega en weg in Albacete. Maar de locals kennen er elk bochtje natuurlijk. En rijden er als zot (of zat)!! Heeft toch bij mij voor lichtelijke trauma gezorgd in verband met bergwegjes…maar geïnteresseerden … Good Luck !!

The most beautiful routes driven by Porsche – the Bernina Pass

Total911 | Road trip through Wales

The Road at the Edge of the World Porsche on the Wild Atlantic Way

[video width=425 height=344 type=vimeo]172197017[/video]

Covering the entire west coast of Ireland, the route starts in county Donegal and ends in Cork nearly 2500 kilometers later. The views are stunning, the roads appear both rewarding and challenging. I think I would be most worried about paying close enough attention so as to not drive off the road. If a trip like this interest you, Ireland’s tourism site offers gobs of information, itineraries and suggestions on what to do should you choose to give it a go.

Tizi-n Ticka Pas in de Atlas gebergte te Marokko

iemand een idee waar deze te berijden is ?

tumblr_lqjpvsH1wq1qfc6vdo1_500.jpg

Petertav, ben er enkele jaren geleden ook geweest voor wintersport, eerste wat toen bij me opkwam was van ooit terug te gaan met de P, is er echter spijtig genoeg nog niet van gekomen. :bounce:

XXX

Met de Toscane forum trip zitten we daar in de buurt:

1. Timmerlsjoch
                              2. Passo di Monte Giovo
                              3. Passo di Pennes

Dan de kleine kronkelende baantjes naar Bolzano en verder afzakken naar Riva del Garda.
                              De volgende dag gaan we de Basa Schlucht eens testen…

Ik kan al niet meer wachten, aftellen :happydance:

Sella pass: deze winter over gereden en kreeg gelijk goesting om na ski terug te rijden met de P om in de sneeuw te gaan ‘spelen’…

Passo di Gavia – de beruchte Gavia bergpas in Noord Italie van 2621 meter tussen Bormio en Ponte di Legno.
                                  Stijle smalle bergpas ook uit de giro italia.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 37)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.