de mooiste (berg) route

Home Forum Porsche Uitstappen de mooiste (berg) route

• Maker
    Discussie
  • het trio van top gear heeft er ooit een uitzending mee gevuld maar ik dacht niet dat deze er toen bij zat

The Transfagarasan Highway in Romania belongs to one of the most spectacular routes in the world. Enthusiasts from the Porsche Club Romania and Moldova recently enjoyed the winding roads with a great collection of different Porsche models. Watch some highlights from this driving adventure in this video.

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
    • [hide]Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat mijn beierse alpenstrasse wat mak gaat uitvallen als ik dit moois allemaal zie …

Edit: alhoewel, ‘t ga wel gaan

Asielaanvraag: check[/hide]

XXX

@HarleyG – 2016 tripje plannen over leuke bergwegen, er lekker de tijd voor nemen en dan een dag of drie in de buurt van Sienna wat rondrijden. Er voor zorgen dat we nog een aangename route vinden om terug te rijden…
        ZIe dat wel zitten om dit een beetje te plannen, zal volgende week eens gaan polsen in Pietraviva wat het kost om daar enkelel dagen te verblijven :engeltje:

The Transfagarasan Highway zal ik nooit meer vergeten :engeltje:
          10 jaar geleden deze meegereden als passagier, ben blij dat ik het nog kan navertellen ….

hm….ik denk dan…”Grossglockner Hochalpenstrasse”…. Heb die 2 keer gedaan met de daily….moet geweldig zijn met de Boxster….. Dus tripje naar Italië in 2016 met in de heenreis een dagje Oostenrijk en Grossglockner? Iemand? :coolness: :happy: :happy:

hm….ik denk dan…”Grossglockner Hochalpenstrasse”…. Heb die 2 keer gedaan met de daily….moet geweldig zijn met de Boxster….. Dus tripje naar Italië in 2016 met in de heenreis een dagje Oostenrijk en Grossglockner? Iemand? :coolness: :happy: :happy:

Een voorproefje met een GT3

Deze vertrekt op het eindpunt let een GT3RS 4.0: https://m.youtube.com/watch?v=FisWzVd9z_o

Mooie beelden. Nu ja, zelfde panorama’s vind je oa. in Zwitserland ook…

Roemeense collega raadt me wel af om met een luxewagen Roemenië te doorkruisen. Man ziet er me nu zelf geen doetje uit.
                Geen idee wat er van waar is, maar het schijnt dat er veel gewapende diefstallen gebeuren.
                In groep misschien wel veiliger…

In dit geval niet WTF, het mag voluit What the fuck! Vakantie naar het (voormalig) Oostblok dus! :driver:

7 reacties aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.