- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door .
-
Discussie
-
22 januari 2013 om 21:43
Voila,
ondertussen een weekje of 3 hier mee aant lezen en bij deze me maar eens netjes voorstellen.
Voor het ogenblik staat hier nog maar één P, ne 911GT3.
Maar daar bennen niet zoveel mee. (schaal 1:18). Heb deze gekregen van mijn vrouwke om op de kast te zetten, naast de volvo 242 R-sport Turbo (ook schaal 1:18)
Echter van de volvo staat hier reeds een exemplaar in de garage dat rijklaar is.
En mijn ‘werkkot’ is goed uitgerust, met een brenderup autotrailer en 4 koloms hefbrug van Koni-Stertil, waarmee ik gewoon wil zeggen dat sleutelen en onderhoud aan mijn bolides echt mijn passie is. De microbe is echt niet uit te roeien.
De bedoeling is nu dat er een P bijkomt ook uiteraard, nog een speeltje naast de volvo zoals mijn vrouw dat zo mooi zegt.
Echter zal het gene GT3 zijn, daar heb ik het budget niet voor.
Ik ga de komende tijd op zoek naar een 993 of 930. Ik heb mezelf een jaar of 2/3 gegeven om ‘mijn ideale P’ op de kop te tikken. Dat is vrij lang, dat weet ik ook, maar ik wil me graag goed inlezen zodat ik geen kat in een zak koop.
Vind dit 2 super modellen.
Een 993TT is ook te duur, maar met ne carrera2S of 4S bennek ook content.
Een 930 is ook mooi, ouder en heeft een turbo. (Ben nogal +T aangelegd…), maar de voorkeur gaat toch naar de 993 met handbak en liefst een 2S versie.Voila als der mensen zijn met vragen of tips, laat maar komen.
Grtz
Karel
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.