De nieuwe Boxster

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster De nieuwe Boxster

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
    • me like! En eindelijk eens een elegante oplossing voor de achterspoiler!!

SCHITTERENDE kar, maar dat is de prijs iets minder. Prestaties van het topmodel zijn ook niet echt veel vooruit gegaan…..

Qua looks vind ik hem een pak geslaagder dan de nieuwe 911….. :first:

Ik vind dat ze eerder richting mini Carrera GT gaat (vooral de zijkanten) dan naar een “namaak Porsche” MR2

en ze zijn aan de gepeperde kant 👿

op de duitse site staan de prijzen…

Machtig mooi! Vind em :applaus: :respect2:
                De laatste 2uur aan het kijken geweest!
                Ben benieuwd naar de prijzen…als die dezelfde sprongen maken als bij de 911 😥

Inderdaad niet slecht, dit Boxster ontwerp ➡ ookal kan ik (hier en daar) de opmerkingen over het vergelijken met een Toyota MR2 ook wel begrijpen.

Wat kost zo’n Boxster eigenlijk in Belgie incl. tenaamstelling etc ❓

Prachtig. :applaus: :applaus: :applaus:

gd1

Zeer geslaagd !!! :respect2:

Dit jaar lag de pyjama van de 986 onder de boom… de 986 zelf was wat te groot en stond nog bij de verkoper (niet ver van een andere kerstboom) 😆
                        Bijgevolg is mijn kerstboom voor de volgende jaren uitgeteld. 🙄

XXX

Spoilertje achteraan is wel netjes. Als ik dat vergelijk met de ‘taartschep’ van de mijne is dit wel zeer minimalistisch. Maar jaar in 84 was groter beter en nu is het ‘less is more’. Mag voor mijne pasen door piet konijn gebracht worden, da’s sneller dan kerstmis 🙂

PB

[quote=”patrickvb” post=88669]:respect2:
                            Nog maar just een 986 gekocht, maar deze mogen ze altijd brengen! Zeer geslaagd!
                            Iets voor onder de kerstboom binnen x aantal jaar.[/quote]

Mag ik je kerstboom dan ook eens lenen? 😀

:respect2:
                              Nog maar just een 986 gekocht, maar deze mogen ze altijd brengen! Zeer geslaagd!
                              Iets voor onder de kerstboom binnen x aantal jaar.

13 reacties aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.