Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › Cayenne › De nieuwe Cayenne .
- Dit onderwerp bevat 23 reacties, 13 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 11 maanden geleden door porsche.
-
MakerDiscussie
-
27 februari 2010 om 01:40
Op het Genfer Autosalon is de Nieuwe Cayenne in werledpremierre voor gesteld .
Hiermee zal ook de eerste serie Hybride Porsche ooit in worden uitgebracht .Meer info op mijn site
HIER de info van Porsche zelf + filmpje
-
MakerDiscussie
-
Audiotronics schrijft:
Mevrouw audiotronics is ruimdenkend 😆
Over de cayenne : gisteren bij Verellen/Geel stonden er drie in de showroom en ik blijf er gemengde gevoelens over hebben. Voorkant = 10/10 maar achterkant is 😕
Volledig mee akkoord en ik denk velen.
Wist je trouwens dat bij de Duitse dealers de optie van een andere achterklep bestaat? Over een verdoken facelift gesproken, dit wil toch zeggen dat ze het probleem erkennen als ze al een alternatief aanbieden, en dit voor een nieuwe wagen. 😕Mevrouw audiotronics is ruimdenkend 😆
Over de cayenne : gisteren bij Verellen/Geel stonden er drie in de showroom en ik blijf er gemengde gevoelens over hebben. Voorkant = 10/10 maar achterkant is 😕
Anoniem4 december 2010 om 16:28Audiotronics schrijft:
Volgende week fotoshoot (hopen op sneeuw). Als ik ze nu nog zo ver krijg om samen met de wagen te poseren (in bikini of lingerie) is het een TOPPIE 😉
En wat vindt mevrouw Audiotronics hiervan? 😕 😀
Je zal wel heel hard je best moeten doen om ze in de sneeuw te laten poseren in bikini of lingerie 😆 , MAAR veel succes ❗ 😉
Deze morgen even laten zien en ze was vereerd de foto te zien. Nummerplaat was geen probleem. Volgende week fotoshoot (hopen op sneeuw). Als ik ze nu nog zo ver krijg om samen met de wagen te poseren (in bikini of lingerie) is het een TOPPIE 😉
Mushroom schrijft:
Met een “happy ending” 😈 8)
hahaha schitterend! ik heb het bewuste filmke ook nog gezien 😆
Audiotronics schrijft:
Ik zal het hier plaatsen. Deze morgen kom ik aan de winkel toe en zie de nieuwe cayenne staan. Blijkbaar van de juffrouw die hier ook op de hoek een soort van schoonheidssalon heeft. Ik kon nu niet echt veel foto’s gaan nemen maar als het beter weer is zal ga ik wel wat meer info vragen en er een toerke mee doen. Moelijk op deze foto te zien maar het is dus de dieselversie met de 21″ velgen onder. En de juffrouw in kwestie mag ook gezien worden, een jong “ding” van amper 23 jaar 😀
Ik vind dat je om uw post volledig te maken een foto moet posten van het jonge ding ook. Moest ze er moeilijk over kan je altijd voorstellen dat we met het ganse forum een behandelingske gaan komen doen é 😆
Audiotronics schrijft:
Ik zal het hier plaatsen. Deze morgen kom ik aan de winkel toe en zie de nieuwe cayenne staan. Blijkbaar van de juffrouw die hier ook op de hoek een soort van schoonheidssalon heeft. Ik kon nu niet echt veel foto’s gaan nemen maar als het beter weer is zal ga ik wel wat meer info vragen en er een toerke mee doen. Moelijk op deze foto te zien maar het is dus de dieselversie met de 21″ velgen onder. En de juffrouw in kwestie mag ook gezien worden, een jong “ding” van amper 23 jaar 😀
[IMG]http://i220.photobucket.com/albums/dd104/verthyco/DSCN1071.jpg[/IMG]
Moet plaatnummer niet verwijderd worden?
Misschien heeft die mevrouw helemaal niet graag dat haar wagen zomaar op het internet gegooid wordt.Ik zal het hier plaatsen. Deze morgen kom ik aan de winkel toe en zie de nieuwe cayenne staan. Blijkbaar van de juffrouw die hier ook op de hoek een soort van schoonheidssalon heeft. Ik kon nu niet echt veel foto’s gaan nemen maar als het beter weer is zal ga ik wel wat meer info vragen en er een toerke mee doen. Moelijk op deze foto te zien maar het is dus de dieselversie met de 21″ velgen onder. En de juffrouw in kwestie mag ook gezien worden, een jong “ding” van amper 23 jaar 😀
[IMG]http://i220.photobucket.com/albums/dd104/verthyco/DSCN1071.jpg[/IMG]
tja, zo met 1 dik wiel zou ik het ook maar een raar zicht vinden 🙂 🙂 🙂 🙂
voor de rest vind ik de nieuwe Cayenne wel “iets” hebben, maar zoals Audiotronics zegt, ben ik er ook niet uit of het nu mooi is of ‘gewoon iets’
niet mooi of lelijk zou IK niet gebruiken om de Cayenne te omschrijven.
Maar zoals bij veel autos is de aankleding belangrijk.
Vorige week iemand met een nieuwe cayenne langs geweest, de dieselversie maar proper in zwartmetaalkleur en een dik wiel eronder. En toch 😕 Ik wist eigenlijk niet of ik hem nu mooi of niet mooi moest vinden. Ik heb er nog gemengde gevoelens bij. En als ik dan even de Duiste carconfigurator erbij neem zeg ik 😯 NEEN. Iets of wat aangeklede versie loopt al snel op tot +80.000 euro (dieselversie of de V6).
Ik vind de nieuwe Cayenne met dikke bandetjes en platte wielkasten er heel braaf uitzien…
anderzijds als hij uitgerust is met rechtopstaande randjes aan de wielkasten in carosserie kleur en met grote brede velgen is het dan weer een stoere bak…
Ik vind hem dus best lekker! (mits een optie’tje hier en ginder 😉 )
grtz
René
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.