De nieuwe Panamera

Home Forum Porsche Talk De nieuwe Panamera

• Maker
    Discussie
  • Porsche heeft vandaag de nieuwe Panamera voorgesteld, de eerste plug-in hybride aandrijving het het luxewagen segment.
    Naast deze Panamera S E-Hybrid – die een totaalvermogen van 416 pk neerzet – wordt het
    gamma uitgebreid met twee Executive-uitvoeringen van de Panamera Turbo en Panamera 4S. Beide
    versies kenmerken zich door hun rijkelijke uitrusting en een verlengde wielbasis. Daarnaast
    komt er een gloednieuwe drieliter V6 biturbo die we terug zullen vinden in de Panamera S, 4S en 4S Executive.

Meer info en fotos op Liebe zu Ihm

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Of over Porsches waaraan je nog kon klussen, met motoren die langer meegingen dan 50.000 km!

Een gewaarschuwd mens … 😳

het panamera model 2016 zal een platform moeten delen binnen de VAG groep met de bentley continental. de audi V6 motoren zullen plaats ruimen voor een door porsche zelf ontwikkelde turbo V6 maar andere onderdelen zoals elektronica zullen dan weer geleend worden uit andere VW modellen.

zoals we nu spreken in tijdperken van olie en waterkoeling discussieren we over enkele jaren wss over echte porsches en die gebouwd na de opname in de VAG groep

onlangs zei mijn moeder…die panama :happy: vind ik toch wel nen héél knappe auto….
          krijg ons vader ni zover…. :think: :bounce:

Die eerste foto (achtersteven) doet mij meteen denken aan de oude 5-serie van BMW.
            Not my Cup Of Thea 😐

Wim

Voorkant vindt ik nog steeds mooi, maar de achterkant past het best op een paasshow. :puke:

Geef mij dan maar de uitvoering van de Sportswagon, of hoe die Porsche ook mag heten.

Jammer dat het niet deze achterkant geworden is, want/maar zal teveel AM geweest zijn. :mrgreen:

Dat zo’n auto fantastisch rijdt weet ik, heb er een keertje met op de Duitse autobahn gereden. :coolness:

Ik ben gisteren met mijn nonkel mee naar de carré geweest. Met een panamera :happydance:
                En dat rijdt dus echt fantastisch. Maar porsches, ferrari’s (vooral de 458) en lambo’s geven ze precies weg ❓
                De parking stond daar gisteren letterlijk vol van. 991, cayenne en panamera in alle uitvoeringen :wtf:

Maar de nieuwe panamera zal dus een vervolg zijn op het toch al succesverhaal :driver:

Niet alleen als sportauto met de 911 de beste en mooiste maar ook als luxe reiswagen.
                  Knap werk.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.