De nieuwe Panamera en 991 !!!

Home Forum Porsche Talk De nieuwe Panamera en 991 !!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • En zo wordt het 1e model panamera opeens wel een heel oude bak. De nieuwe panamera is zowel buiten als binnen fantastisch geworden. Ik ben benieuwd naar hun nieuwe hybride en vooral naar de prijzen. Maar of ik er warm voor loop? Hmm wachten op de mission-E en tegen dan eens zien hoe (on)betaalbaar die wordt. Voorlopig zullen we de huidge panamera maar houden.

Ive

op Youtube al verschillende filmpjes te vinden. Zalige look :coolness: :happydance:

Hij staat op de website
          Lekker :lekker: :lekker:

Ik was wel teleurgesteld in de CO2 cijfers.
          Maar blijkbaar bij de voorstelling voorlopig enkel de dikke motoren (wat een diesel :driver: ) beschikbaar.

Dus daar zal nog wel een 20gr af gaan tegen dat de ‘normale’ motoren er bij komen.
          Ben benieuwd naar de hybride, als ie nou eens onder de 50gr zakt :coolness:

:what: :what: :what: :what: maar ik vrees dat je weleens gelijk kunt hebben…… :mrgreen: :engeltje:

Deepee, als je beide heerschappen kent, dan weet je toch dat zij zonder die sterke vrouw aan hun zijde al lang in hun ongeluk zouden gelopen zijn! :popcorn:

Als je dat maar weet.

na het lezen van hoger staande commentaren ben ik tot het hernieuwde besef gekomen hoe “rijk” ik eigenlijk ben :happy: :mrgreen: :first:

Heeft geen zin want dat wordt toch onmiddellijk uitgegeven aan handtassen, kleedjes, schoenen enz enz enz…
                    :think:

[quote=”Boxsterwalter” post=236359][quote=”Harley G” post=184765]Verdorie! De missess is al gek van de huidige Panamera en dat kan alleen maar erger worden met de nieuwe…. :bounce:
                      Iemand enig idee om snel maar “legaal” veel centjes te verdienen? :oops:[/quote]

Jeb ff uitrekenen wat de missess op jaarbasis kost :bounce: heb ik over laatst ook gedaan, vandaar dat de Macan GTS steeds dichterbij komt .
                      Alleen is mijn missess bijna gepensioneerd en is er geen inruil waarden meer mogelijk :happydance: :happydance: :happydance:[/quote]Of zorgen dat de missess veel meer verdient dan jezelf :first:

[quote=”Harley G” post=184765]Verdorie! De missess is al gek van de huidige Panamera en dat kan alleen maar erger worden met de nieuwe…. :bounce:
                        Iemand enig idee om snel maar “legaal” veel centjes te verdienen? :oops:[/quote]

Jeb ff uitrekenen wat de missess op jaarbasis kost :bounce: heb ik over laatst ook gedaan, vandaar dat de Macan GTS steeds dichterbij komt .
                        Alleen is mijn missess bijna gepensioneerd en is er geen inruil waarden meer mogelijk :happydance: :happydance: :happydance:

ik zou er niet vies van zijn van zo’n nieuwe 928

hqdefault.jpg

Porsche onthult einde juni 2016 de nieuwe generatie Panamera berline. In tegenstelling tot het actuele model, zal er ook een breakversie komen die de mosterd haalt bij de Sport Turismo concept. Later volgt ook een coupévariant.

Het prototype dat fotografen konden spotten is duidelijk een testversie van een mogelijke coupé. Hij is groter dan de 911 en met een V8-motor in het vooronder zou het een waardige opvolger voor de 928 kunnen worden. Voorlopig is het afwachten om te zien of de productieversie twee of vier deuren zal hebben.

porsche-panamera-mule-928-6.jpg

Wellicht is dit niet de laatste teaser geweest die Porsche vrijgeeft in de aanloop naar 28 juni …

panamera-2017-teaser.jpg

Prijzen van panamera zijn aan het kelderen.
                              Vooral de 4.8 motoren gaan niets meer.
                              Ik weet en nu 1ne te koop staan.
                              Twee jaar geleden bijna 140.000 euro betaald en nu geen 70.000 euro meer van krijgen (bij aankoop 991).
                              Prijzen van de 991 beginnen ook in vrije val te geraken.
                              Als je in Duitsland even rondkijkt :bounce:

Mijn bronnen zeggen hetzelfde

Ben wel benieuwd wat dat met de prijzen gaat doen? Ook met de occ prijzen van de huidigr 991, de panamera is al aan het zinken in prijs…
                                  Bepaalde modellen de 997 houden nog best goed stand vind ik.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.