De nieuwe Panamera en 991 !!!

Home Forum Porsche Talk De nieuwe Panamera en 991 !!!

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • Ik had vernomen dat de voorstelling 991.2 september 2015 zal zijn met model 2016, leverbaar voorjaar 2016. idem Panamera of zelfs nog later.
      De basis Carrera zal turbogevoed worden met waarschijnlijk een 3.0, er is ook sprake van een 2.7?!
      Voor het nieuwe model 2018-19 zou enkel de GT3 nog atmosferisch zijn.
      Tot zover mijn bronnen, juist of niet, dat zal de toekomst uitwijzen

Nieuwe 991 tegen 2015 dacht ik? Ik weet dat als ze daar -en dat gaan ze ook doen- een 3.0 hybride insteken dat het super verkoopcijfers gaat geven. Ficale aftrek als een panamera E-hybride van 90%, weinig CO uitstoot en bijgevolg een te verwaarlozen VAA en een schappelijke jaarlijkse rijbelasting voor een 3.0 = TOPPER :respect2:

Wim

En weer al een facelift op de planning voor de 991 😕

Ive

ziet er idd vet uit. Zet voor mij maar eentje opzij 🙂

heb die wagen steeds knap gevonden alleen een beetje te lang, ziet er veeeel beter uit (onderste foto). Deze nog in cabrio vorm gieten of het nieuwe targa systeem, dan heeft iedereen wat wils 😀 . Slimme Duitsers weten ondertussen dat mensen met een *porsche hart soms ook een gezin hebben. Bedrijfsleiders zullen deze ook wel met open armen ontvangen en als je dan beiden kan combineren ben je helemaal koning te rijk. :up: :up: .

Ja een heeeeeele grote krantenwijk nemen.

Verdorie! De missess is al gek van de huidige Panamera en dat kan alleen maar erger worden met de nieuwe…. :bounce:
                  Iemand enig idee om snel maar “legaal” veel centjes te verdienen? 😳

Ziet er goed uit! :applaus:

Maar toch vind ik de huidige Panamera ook een vette slee, en zeker niet lelijk.
                    Ok, heel fotogeniek is ie niet, maar irl ziet ie er 100x beter uit. 🙂

Wim

[quote=”Mikey” post=184760]Zijn wel 2 verschillende achterkanten op de 2 fotos[/quote]

Eerste foto zit nog vol met camouflage stukken., maar als je goed kijkt zie je da achterlichten er al in zitten.

Mooi mooi de ondersten hé :up:

Zijn wel 2 verschillende achterkanten op de 2 fotos

Wordt mooier en mooier, idem voor de Cayenne.

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.