De nieuwe Porsche 911 Turbo en Turbo S

Home Forum Porsche Talk De nieuwe Porsche 911 Turbo en Turbo S

• Maker
    Discussie
  • Vandaag heeft Porsche de nieuwe Porsche 911 Turbo en Turbo S aangekondigd.
    De gewone Turbo heeft 520PK, de S krijgt er 560. Beiden hebben een top van 318 km/h en sprinten respectievelijk in 3,2 en 3,1 naar de 100km/h.

Een echte topper… ik wil er wel een in mijn garage 🙂

Meer foto’s en informatie op Liebe zu Ihm

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Ben al een tijdje de foto’s aan het bekijken, en ze kunnen me echt niet bekoren. Echter, er circuleren ook filmpjes. En op de bewegende beelden is het een ander verhaal. Daar vind ik hem dan weer wel geslaagd. Gek he !

Blijkbaar is Porsche van mening dat hun Turbo niet volstaat dat ze onmiddellijk de Turbo S op de markt gooien ?Raar !

Inderdaad, beetje Cayman-achtige achterkant. 4S is al meer dan ok voor mij.

Je kunt er pas iets over zeggen als je hem in het echt gezien hebt.
            Ik kan er pas over oordelen als ik hem in diverse situaties en uitvoeringen heb gezien.
            Een nieuw model mooi vinden moet bij mij groeien dus dat duurt even.
            Maar ik zou hem toch ongezien willen denk ik.!!!

als ik héél eerlijk mag zijn…..ik pas liever 😳 , vind em niet mooi!
              Uit proportie, vooral op die eerste foto, de wielkas tov het turbogat etc, nee hier pas ik voor ….
              laat de comments maar komen :popcorn:

[quote=”mvn17997″ post=129833]Weet dat plaatjes altijd ‘vlak’ zijn. Toch vind ik de 991 in zijn standaardvorm met gepaste velgen minstens zo mooi, eh mooier.[/quote]

Volledig eens, mooie bolides maar liever de gewone versie.

Weet dat plaatjes altijd ‘vlak’ zijn. Toch vind ik de 991 in zijn standaardvorm met gepaste velgen minstens zo mooi, eh mooier.

Prachtig kanon.
                    Zou best in de garage passen.
                    Zeer nieuwsgierig hoe hij er in werkelijkheid gaat uitzien.
                    Plaatje is toch altijd anders

Bij het bekijken van de foto van opzij doet hij mij heel sterk denken aan de Cayman.

idd , de prijzen van duitsland staan in het artikel.
                        162055€ voor de Turbo, de Turbo S moet er 195256€ kosten.

Ziet er mooi uit :up: dat zal wel enkele €€€€ kosten :driver:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.