de politie van belgie

Home Forum Zeverhoekje de politie van belgie

• Maker
    Discussie

• cristof
    Deelnemer

hoi ik was zaterdag avond met de p naar aalst gegaan ik werk daar als portier in een zeer mooie zaak , ik was ongeveer een half uurke daar toen de politie plots stopte en mij met een arogante manier naar hun toe riep ,ik dus tot daar gegaan geen goede avond of zo ge kent die mannen he ,vroeg hij zo, hoelang ben jij al in aalst ,ik weer tja zo een dik half uur ongeveer , hij weer, azoo en nog niet in aalst geweest vandaag ,ik weer,nee vandaag nog niet nee ,ik begon al te denken waar gaat dit nu over ,hij weer, azoo , ik weer , mag ik weten waar dit over gaat , hij weer, ja er is een ongeval veroorzaakt door een zwarte p en die van jou klopt volgens de beschrijving ,ik weer, tja kan goed zijn maar deze is het toch niet geweest ik was in limburg toen ,hij weer, azoo vrooooomm weg
      ik dacht bij mezelf welke 911 trekt nu niet op een andere 911 als de kleur overeen komt 😕 ? ? ?:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • Die laatste zin is nog het strafste 👿 😥

en hier het vervolg uit de krant:

Straatracer in zwarte Porsche opgepakt na tip van uw krant

Na een tip van uw krant aan het gerecht is gisteren de voortvluchtige bestuurder van de zwarte Porsche opgepakt die vorige zaterdag tijdens een straatrace in Aalst een jonge Fransman levensgevaarlijk verwondde.
          Tijdens de race dook de Franse bestuurder, Alexis G. (22) uit Faches-Thumesville bij Lille, met zijn auto van het spoorwegviaduct op de ring rond Aalst twaalf meter naar beneden. Hij werd in levensgevaar naar het ziekenhuis gebracht. Intussen is zijn toestand stabiel, maar nog altijd kritiek.

Vorige week dinsdag liep op de redactie van onze krant een eerste tip binnen over de mogelijke bestuurder van de Porsche. Die tip leidde ons naar Yannick R., een 20-jarige student en autofreak uit Aalst. Sinds kort reed hij met de zwarte Porsche van zijn moeder.

Buurtonderzoek leerde dat hij met die wagen veeleer door de straten van Aalst vloog dan reed. De redactie speelde die info door aan het parket van Dendermonde. Gisteren bekende Yannick R. tijdens een verhoor.

,,Hij gaf toe dat hij zaterdag racete tegen de Franse bestuurder. Ze vlogen met 150 per uur over het viaduct aan de Boudewijnlaan in Aalst’’, zegt parketwoordvoerder Theo Byl. ,,Hij zag ook de gele Seat van de weg gaan en naar beneden stortten, maar reed toch door. Hij wordt nu mee verantwoordelijk geacht voor het zware ongeval en is ook beticht van vluchtmisdrijf.’’

Wij vernamen dat Yannick R. na het ongeval zelfs terugkeerde naar het viaduct om nog een kijkje te gaan nemen. (dbs, frp)

Alsjeblieft heren

[url=http://img243.imageshack.us/my.php?image=wiewashetda3.jpg:1pc41sqe]

Ik heb het gelezen ergens in de krant.

Heb dat op de radio gehoord…

Ze hebben de 20 jarige aalstenaar die met een zwarte porsche een straatrace deed opgepakt. De 2de wagen was van een brug gekanteld en 10 meter lager tot stilstand gekomen. De bestuurder is nog steeds in kritieke toestand.

… de aalstenaar heeft de race toegegeven. Hij reed met de porsche van zijn ma …

ken

de “flikke” om het zo ma te zegge 8) 😀
                    🙄
                    tja de ene politieman/vrouw is de andere niet zeker 🙄
                    sommige hebben geen manieren andere wel…

Helemaal niet , zo gevoelig ben ik nu ook niet hoor en politieagent ben ik ook al niet. Ik waarschuw je gewoon voor de “meelezers” 😉

Heb vroeger nochtans goeie ervaringen met de rijkswacht gehad. Met sommige Politie agenten enkele mindere. Tja, zoals overal en bij iedereen heb je er goeie en slechte hé

Heb ik toevallig tegen jouw kar gereden Bjorn ?

[quote=”stefx911″:17iyzsxn]De 911 = de meest herkenbare sportwagen ter wereld

Heeft ook zo zijn negatieve kantjes hé 😉

En agenten worden nu eenmaal niet geselecteerd op hun diplomatische kawilteiten…[/quote]

Je hebt je zopas heel populair gemaakt bij de gendarmes 😯

De 911 = de meest herkenbare sportwagen ter wereld

Heeft ook zo zijn negatieve kantjes hé 😉

En agenten worden nu eenmaal niet geselecteerd op hun diplomatische kwailteiten…

bedankt is inderdaad veel beter zo

Eventjes leesbaar gemaakt. Wat kunnen spaties en leestekens toch veel uitmaken 😉

[quote=”cristof”:4gw2dft3]Hoi,

Ik was zaterdag avond met de p naar aalst gegaan . Ik werk daar als portier in een zeer mooie zaak . Ik was ongeveer een half uurke daar toen de politie plots stopte en mij met een arogante manier naar hun toe riep. Ik dus tot daar gegaan , geen goede avond of zo ge kent die mannen he !

Vroeg hij zo : “Hoelang ben jij al in aalst ?”
                                Ik weer : “Tja zo een dik half uur ongeveer”
                                Hij weer : “Azoo en nog niet in aalst geweest vandaag ?”
                                Ik weer : “Nee vandaag nog niet nee” Ik begon al te denken van “waar gaat dit nu over?”
                                Hij weer : “Azoo”
                                Ik weer : “Mag ik weten waar dit over gaat ?”
                                Hij weer : “Ja er is een ongeval veroorzaakt door een zwarte p en die van jou klopt volgens de beschrijving”
                                Ik weer : “Tja kan goed zijn maar deze is het toch niet geweest ik was in limburg toen”
                                Hij weer : “Azoo”

vrooooomm weg

ik dacht bij mezelf, welke 911 trekt nu niet op een andere 911 als de kleur overeen komt 😕 ? ? ?: [/quote]

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.