de politie van belgie

Home Forum Zeverhoekje de politie van belgie

• Maker
    Discussie

• cristof
    Deelnemer

hoi ik was zaterdag avond met de p naar aalst gegaan ik werk daar als portier in een zeer mooie zaak , ik was ongeveer een half uurke daar toen de politie plots stopte en mij met een arogante manier naar hun toe riep ,ik dus tot daar gegaan geen goede avond of zo ge kent die mannen he ,vroeg hij zo, hoelang ben jij al in aalst ,ik weer tja zo een dik half uur ongeveer , hij weer, azoo en nog niet in aalst geweest vandaag ,ik weer,nee vandaag nog niet nee ,ik begon al te denken waar gaat dit nu over ,hij weer, azoo , ik weer , mag ik weten waar dit over gaat , hij weer, ja er is een ongeval veroorzaakt door een zwarte p en die van jou klopt volgens de beschrijving ,ik weer, tja kan goed zijn maar deze is het toch niet geweest ik was in limburg toen ,hij weer, azoo vrooooomm weg
      ik dacht bij mezelf welke 911 trekt nu niet op een andere 911 als de kleur overeen komt 😕 ? ? ?:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
      • Die laatste zin is nog het strafste 👿 😥

en hier het vervolg uit de krant:

Straatracer in zwarte Porsche opgepakt na tip van uw krant

Na een tip van uw krant aan het gerecht is gisteren de voortvluchtige bestuurder van de zwarte Porsche opgepakt die vorige zaterdag tijdens een straatrace in Aalst een jonge Fransman levensgevaarlijk verwondde.
          Tijdens de race dook de Franse bestuurder, Alexis G. (22) uit Faches-Thumesville bij Lille, met zijn auto van het spoorwegviaduct op de ring rond Aalst twaalf meter naar beneden. Hij werd in levensgevaar naar het ziekenhuis gebracht. Intussen is zijn toestand stabiel, maar nog altijd kritiek.

Vorige week dinsdag liep op de redactie van onze krant een eerste tip binnen over de mogelijke bestuurder van de Porsche. Die tip leidde ons naar Yannick R., een 20-jarige student en autofreak uit Aalst. Sinds kort reed hij met de zwarte Porsche van zijn moeder.