DE porsche-film allertijde

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen DE porsche-film allertijde

• Maker
    Discussie
  • Eindelijk ! Na lang zoeken heb ik een DVD gevonden met nederlandse ondertiteling voor ‘ NO MAN’S LAND’.

In mijn ogen DE porsche film allertijde. Hij is wel van eind jaren 80, maar in de film verschijnen zeker 10 talle porsches. De ene al knapper dan de andere allemaal van midden jaren 80 😀 D

De digitale versie was zo moeilijk te vinden dat ik hem heb moeten bestellen in Duitsland. En enkele weken later lag hij dus in mijn bus 🙂 )

De kaft rond de DVD is dus in het duits, maar dankzij de dvd kan er gekozen worden voor origineel engels gesproken met nederlandse ondertitels.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • [quote=”911-lover”:3nl7tor8][quote=”cab ’88”:3nl7tor8]enne… trauma’s aan over gehouden? 😆 [/quote]

Ja , sindsdien ben ik verkikkerd oplekkere borsten en ben ik niet snel tevreden 😉 😆 😆 😆 [/quote]

Laat het de notaris maar niet lezen 😀 D D D wink:

[quote=”cab ’88”:21rzyr5e]enne… trauma’s aan over gehouden? 😆 [/quote]

Ja , sindsdien ben ik verkikkerd oplekkere borsten en ben ik niet snel tevreden 😉 😆 😆 😆

[quote=”cab ’88”:t9volhmt]enne… trauma’s aan over gehouden? 😆 [/quote]

Sindsdien zou hij nooit meer de koplampen van een P op dezelfde wijze bekijken als had dat “incident” nooit plaats gevonden 😆

8)

Anoniem

enne… trauma’s aan over gehouden? 😆

Ik ben die idd met vrienden gaan kijken in de Bioskoop in Hasselt 😉
              Ik was een jaartje ouder 😆 😆 😆
              En zag er minstens 16 uit. (was destijds een KNT film daar je twee seconden toples dames zag op een jacht) 8)
              De tijd van toen 😳

Je kan hem blijkbaar kopen op Amazon.de op DVD:

http://www.amazon.de/exec/obidos/ASIN/B000BC9ZT4/028-9006683-2281350

SidewindR.

En ik heb die wel liggen maar niet op DVD 😥
                  Zeg Koen dit is wel een film uit het jaar 1980 dus ik was toen nog maar 12 jaar en ik heb die nooit gezien hoor en jij wel ?

Luc

Die heb ik destijds in de bioskoop gezien.
                    Die “garagediefstal” was idd zeer indrukwekkend en dit was duidelijk de inspriratiedonor van “Gone in 60 Seconds”

Beste vrienden na lang zoeken heb ik eindelijk de film terug gevonden die gaat over Porsche. Deze film is wel echt de max en het schoonste van deze film is als ze in Parijs de Porsche garage gaan leegroven echt een goede film wel uit het jaar 1980 of zo.
                      “ Car Napping “ is de titel ‘ order .. steal .. deliver.

Je hebt me op het idee gebracht en ik heb gisteren nog eens naar die film gekeken. Effectief één van de beste Porsche-films. Het kan toch niet anders of die filmregisseur moet toch een echte Porschist zijn.

Herinner me ook die dialoog van Ted die een gemiddeld aantal kinderen wil : 3.2
                        Echt gemaakt door en voor Porschisten.

Of een regiovrije copie van maken 😉 )

Of je DVD aanpassen…

Ik heb de DVD gevonden op ebay duitsland. Als je daar zoekt op no man’s land ( ook bekend als Tatort ) dan kom je er wel. Waar je wel op moet letten is dat hij de juiste regio code heeft. Er zijn er ook veel met regio code 1 op de markt, maar die kan je enkel afspelen op amerikaanse dvd spelers …

ja op mijn werk hebben ze mij hierook over aangesproken ben blij dak dat nu eens zie wat de voorkaft is

dus ik ben ook wel geintresseerd om er ééntje te kopen

Ja deze wil ik ook best wel hebben, geef ons anders een prijs voor de copy en dan koop ik er wel een.

Luc

Ja, ik heb er ook zo ene maar die was overgezet van VHS.

Ik ben dus wel heel geinteresseerd in een copie van deze, de digitale versie !

Dus Geert, laat maar iets weten hé 😉 😉 😉 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.