- Dit onderwerp bevat 27 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
6 januari 2012 om 14:04
Ik pen het hier neer, gewoon om even stoom af te laten 👿 👿
Gisteren komt de postbode langs (respect in dat stormweer) en steekt een pak brieven in de bus. Ik zie dat ze gewoon de postzak op haar brommer open laat staan. En ja toen ik mijn brievenbus opendeed lagen er een aantal verzopen brieven in. Helemaal in elkaar geplakt, eigenlijk één pak onleesbaar papier. Ik uit mijn ongenoegen aan de post. Ik vermeld dat ik respect heb voor hun werk maar dat ze beter tegen de postbodes zouden zeggen om misschien als het regent de postzak wat meer toe proberen te doen. En ik geef ook toe een fout van mij was te zeggen dat de postbode die langs komt een IQ van nul heeft.
Deze morgen komt de postbode weer toe. Ze vliegt binnen en begint me uit te schelden. Ze smijt de post van vandaag in de winkel in het rond en zegt dat ik vanaf nu mijn post op het kantoor mag afhalen. Ze weigert nog langer om mijn post te bezorgen. Rood aangelopen vertrekt ze.
En nu heb ik veel zin om eens een gepeperde brief naar de post te sturen. Even laten bekoelen en als er volgende week effectief geen post meer wordt geleverd dan een brief naar Brussel. Dat is werkweigering en in elk normaal bedrijf is dat gelijk aan een C4. Ik hoop ergens echt dat ze dat mens buiten zouden zetten.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.