de stip

Home Forum Zeverhoekje de stip

• Maker
    Discussie

• Anoniem

Iemand gezien?
      Deze man zou graag eens (mee) rijden met een porsche.
      Ik denk aan het taaltje te horen iemand kanten van Limburg.
      Als er mensen zijn die een toertje willen rijden en niet weten waarheen ….
      Ofwel een klein forumbijeenkomstje van maken . 😀

http://vtm.be/de-stip/met-een-porsche-rijden

Groeten.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
      • Tja, misschien is het een F430 of R8 omdat die een automatische boite hebben 😆 😆

Een mooi initiatief en weeral iemand die zijn droom heeft zien uitkomen 😀

Over de 18-jarigen en hun toys ❓ ➡ Ik heb als klant al een 18-jarige gehad die een F430 van thuis had gekregen. Kwam een abonnementje voor zijn GSM afsluiten want hij was 18 jaar geworden. “Och geef die maar van 99 euro per maand, kan ik wat meer bellen”. En onlangs iemand met een “L” in een … zwarte audi R8 met nieuwe nummerplaat op 😯 (ik schatte hem zelfs maar 15-16 jaar maar zal er al 17 geweest zijn :lol:)

Anoniem

Dat dacht ik ook toen ik hem op 17-jarige leeftijd te Zolder de box zag uitkomen rijden,en zichzelf tussen de gekende gerenoveerde piloten het podium op racen!
            Meegekregen van pa zeker?
            Enja heeft iets van dattum…
            Niet dat ik een fan ben ofzo, maar toch best eens nalezen http://www.derdaele.be/belgiumracing/NL/team.php

😉

rjf

Met het risico om als jaloers geklasseerd te worden… Maar is dat nu echt normaal, een snotaap van 18 jaar die doodleuk met een GT3RS rond rijdt? Is dat nu goede opvoeding ?

Anoniem

Zojuist naar de heruitzending van de stip gekeken (was mij niet bekend 😕 ) en moet zeggen toch gepakt door die man zijn verhaal!(bijna in het zelfde schuitje geraakt zijnde…)
                Prima opgelost, een ritje met Derdaele junior 😀 (foto verslagje zeverhoekje)

Anoniem

Daarnet was de rit voor de man van de stip op tv.
                  Er was een 997 GT3 RS naar hem gekomen.
                  De chauffeur was een racepiloot, derdaele P, top van deze jonge man.
                  Hij mocht een stuk meerijden en zelf ook een stuk rijden op een parking van een circuit.
                  Verder mocht hij ook een keer mee op het circuit in een Porsche.

Anoniem

Ik heb een mail teruggekregen van VTM.
                    Er is al een rit geregeld zegt men.
                    Ze zeggen niet waar en wanneer 🙄

Ik wil hier ook wel aan deelnemen, lijkt me wel tof….

Anoniem

Ik heb melding gemaakt van meerdere porsches via porscheforum.be + eventueel uw foto’s voor hem.

Tja zet erbij dat je met meer dan één porsche wil komen ?
                          Dan kunnen we een spandoek van het forum erbij hangen en er zo ook wat ruchtbaarheid voor het forum aanhangen.

Anoniem

Ik hoop dat we er iets moois kunnen van maken.
                            Ik weet dat het enorm voldoening geeft iemand zijn wens te laten uitkomen.
                            Ik heb tot op heden nog geen antwoord van vtm.
                            Ik zal nog maar snel eens maailen naar vtm

Laat zeker iets weten, ik kom er graag foto’s van maken om een verslagje op de site te zetten !

Anoniem

Ik heb een mail naar vtm gestuurd.
                                Nu afwachten waar en wanneer het doogaat?

Zou ik ook nidd direct voor willen gaan , maar ik vermoed dat hij zoals de meeste onder Porsche enkel 911 verstaat

Niet gezien tot nu uiteraard. Lijkt mij inderdaad wel iets dat te regelen moet zijn…

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.