De voorloper van de cayenne ?

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Cayenne De voorloper van de cayenne ?

• Maker
    Discussie
  • PORSCHE 597…toevallig gezien, ik wist niet dat dit bestond…Naar ‘t schijnt zijn er zeer weinig van gemaakt ?
    Werd de ‘jagdwagen’ genoemd? Bouwjaar zou 1955 zijn…?

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Ander goede Porsche ofroaders waren de diverse tractoren. Eventjes rondsnuffelen op het internet leert je snel hoeveel verschillende types er waren… En het waren er veel ! Ik dacht dat het enkel 1, 2 en 3 cylinders waren, en dat er dus maar 3 types bestonden…

Laten we ook de Kingtiger Porsche Turret niet vergeten. Zo’n tank is uitermate geschikt voor het zwaardere ofroad werk 😀

[quote=”porsche666″:1tlsik2l]ben vandaag in het autotechnisch museum geweest in sinsheim en heb zo eentje gezien. In het echt heeft het wel iets hoor.[/quote]

Daar moet ik ook nog eens heen.
        Daar is het gewoon prachtig 😯

Anoniem

[quote=”jeansprint”:1bxk1von]ge weet nico ik ben nog altijd te vinden voor een schimmwagen/ type166, één van de veelzijdigste legervoertuigen aller tijden!! zwemmen maar 😀 [/quote]

Ik heb er op een Duitse VW meeting al eens een vijftal tesamen zien rondvaren. Het geeft wel iets speciaal zo, het moeilijkste is als ze er op een steile plek proberen uit te rijden/klimmen.Sensatie verzekerd.
          Mocht ik er eentje vinden voor niet veel geld …

ge weet nico ik ben nog altijd te vinden voor een schimmwagen/ type166, één van de veelzijdigste legervoertuigen aller tijden!! zwemmen maar 😀

ben vandaag in het autotechnisch museum geweest in sinsheim en heb zo eentje gezien. In het echt heeft het wel iets hoor.

Trekt zeer fel op de gekende VW Kubelwagen

Ik ken iemand in het antwerpse die er zo twee in zn garage heeft staan… 8)

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.