De zoektocht blijft doorgaan…964

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht De zoektocht blijft doorgaan…964

• Maker
    Discussie

• Jan Pirard
    Deelnemer

Pfff…ik word er moedeloos van.

De zoektocht naar de 964 verloopt moeizaam. Het is toch niet absurd wat ik zoek?
      Een 964, cabrio of targa en manueel. Er mogen wat cosmetische opmerkingen zijn maar niets structureels. Alles behalve wit of rood.
      Budget is capped op €50k. en dan moet hij wel mooi zijn.

Ik heb er als veel gezien, aan telefoon mooi maar dan….
      Na een aankoopkeuring bij Porsche bleek, een nochtans veelbelovend exemplaar, een andere motor te hebben en het serienummer weg gevijld op de versnellingsbak.

Iemand enige tips? Ik begin te denken dat ik ermee moet stoppen.

The search continues….

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
      • Maar ooit ga je hem moeten verkopen.

Ik hoor van verschillende proffesionele Porsche dealers verschillende meningen.
        De een zegt “walk away” omdat je het moet gaan uitleggen achteraf en het classic gehalte van een 964 alleen maar gaat stijgen.
        De andere zegt dan dat zij die matching zoeken meestal toch niet kopen.

Hoe zien jullie dit? Jullie hebben de aankoop gedaan. in hoeverre was dit belangrijk?

tx

Tim

Om mee te rijden maakt matching numbers niets uit..dus ik zou mij er niet teveel op vast pinnen.

Hoe belangrijk zijn de matching numbers eigenlijk?
            Maakt het veel uit?

Moet zeker lukken voor een cabrio, de markt zit immers in een duidelijk neerwaartse trend. Bij onze noorderburen stond recent nog anderhalve maand een, op het eerste zicht fraaie, 964 cabrio aan 39.000 euro te koop. Zou dus zelfs nog flink wat budget over laten voor gewenste modificaties…
              [URL]https://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=51766[/URL]

50k voor een manuele targa in topstaar lijkt mij idd niet realistisch
                Ne redelijke cabrio zou wel moeten lukken

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.