dealerskorting

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen dealerskorting

• Maker
    Discussie

• ericbullet
    Deelnemer

geeft elke dealer evenveel korting of loont het de moeite om eens een dagje rond te rijden en prijzen te vragen

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Moet beter kunnen geloof me en zeker naar het einde van het jaar.

Anoniem

[quote=”ericbullet”:1ed64fo1]ben vandaag eens gaan horen bij verellen,zonder aandringen 4%[/quote]
          4% op een autootje van 100.000 euro is al de moeite !

ben vandaag eens gaan horen bij Verellen,zonder aandringen 4%
            kreeg zeer goede technische uitleg en mag na afspraak eens gaan proefrijden in Drogenbos

Tip maar hou dit wel stil, normaal kunnen ze 5 tot 7 % zeker geven.

2 of 3 is standaard korting (zowel A’pen als Gembloux)
                in Gembloux braderen ze hun C4(S) in stock (pre-FL)

Anoniem

Ik ken iemand die me zei dat hij 2 of 3% gekregen heeft bij aankoop van een nieuwe 997C4S een jaar of 2-3 geleden (toen ze net uitkwamen). En hij kreeg ook de tapijten gratis 🙂

[quote=”ferdy”:1c5lro5n]Ik heb een vriend die ooit in een Porsche center een nieuwe P wou kopen en toch naar een korting vroeg, zij hebben hem vriendelijk buiten gelachen !![/quote]

da moet dan in de jaren stillekes geweest zijn. 😉

Onlangs gaven ze 6% korting op een 997 4S die was besteld voor in de toonzaal maar nog zelfs niet geleverd was. Maar kan inderdaad ook met de facelift te maken hebben. Op een 997 turbo was geen korting. Dacht nog te zeggen geef me ook 6% en ik teken maar stel dat die ja zei? Moest ik gaan lopen 😆

4s

ik heb onlangs nog eens rond tafel gezeten bij een off. dealer en er werd gemakkelijk een % gegeven,

nu zeker met de stockwagens van het model 997

Ik heb een vriend die ooit in een Porsche center een nieuwe P wou kopen en toch naar een korting vroeg, zij hebben hem vriendelijk buiten gelachen !!

En onderhandelen over korting tussen 2 merken kan dat ook niet?

Bv Bij audi krijg ik er upgrade 17″ naar 18″ bij nieuwe wagen, wat kan mercedes voor mij doen….

Vroeger waren ze in elk geval verschillend .
                              Ik heb ooit een nieuwe wagen gekocht en vroeg de prijzen met en zonder overname van mijn toenmalige wagen .
                              Na een dagje rondrijden was er toch een verschil van 2000€
                              Tegenwoordig hebben vele dealers meerdere garages en hebben ze zo de macht om de prijzen te blokkeren .
                              Ik ben bvb gaan kijken voor een nieuwe Dodge doch de voorwaarden waren erg pover en de “concurrentie” in de omstreken waren allemaal van hetzelfde concern .
                              Dus niets onderhandelen en nog geen halve procent extra

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.