Definitieve verhuis & upgrades

Home Forum Porscheforum mededelingen Definitieve verhuis & upgrades

• Maker
    Discussie

• David Desmet
    Deelnemer

Vandaag hebben we de definitieve verhuis ingezet naar porscheforum.be. Ondertussen doen we ook enkele kleine upgrades en aanpassingen. Zo zal het forum versie 2.0 krijgen ipv 1.7. Je zal zien dat enkele dingen nog in het Engels staan en enkele smileys niet deftig werken. Maar hier wordt aan gewerkt. Het is makkelijker om de site even offline te halen om al deze problemen op te lossen, maar we verkiezen ervoor om maximaal online te blijven.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 156)
      • Koen, er is niks mis met de Heinz reclamebalk, maar wellicht heb je op een bepaald moment eens (ongewild) gezoomd met je pc en staan je beeldinstellingen nu niet helemaal juist. Als je in je profiel zit en je staat waar je je onderschrift wil wijzigen moet je eens Ctrl en + of – induwen, dan zal je beeld weer normaal zijn…

Is het mogelijk om die Heinz Reclamebalk te verschuiven zodat ik mijn onderschrift kan wijzigen ?

ik denk dat dat niet volledig correct is desky

ook bij sommige threads waar veel enorm lange posts zijn is dit volgens mij een issue

kan ook nog een andere issue zijn 🙂

[quote=”Ghost” post=122998]Ik ondervind soms problemen met de reclame balk van Heinz en de balk daaronder.
              Die komen soms voor dingen die ik wil lezen zo kan ik bvb niet posten na voorbeeld te klikken.[/quote]
              Gekend probleem waarvoor ik nog geen oplossing heb gevonden, is enkel bij profiel en bij avatar een probleem.

Als ik ben ingelogd en klik op een onderschrift van een forummer die een auto te koop heeft, bv S2 klikhierop, dan kan ik de advertentie niet goed lezen door de melding je bent niet ingelogd 😉

Ik ondervind soms problemen met de reclame balk van Heinz en de balk daaronder.
                  Die komen soms voor dingen die ik wil lezen zo kan ik bvb niet posten na voorbeeld te klikken.
                  Eerst zag ik het met mijn Samsung Note en dacht dat het daaraan lag.
                  Nu heb ik het net ook gehad met de laptop met firefox en windows 7.
                  Ik bekeek mijn profiel toen ik het opmerkte.

Koen je moet kijken dat je in pagina 1 zit.
                    Als je bvb in pagina 2 zit dan vernieuw je pagina 2.
                    Vroeger ging je dan automatisch teug naar pagina 1, nu niet meer.

Ik heb hier een probleempje .
                      Als ik inlog op het forump zie ik aan de rode aanduidingen dat er nieuwe berichten zijn .
                      Klik ik op “recente oncerwerpen” krijg ik geen nieuwe berichten te zien .
                      Het recentste bericht dat er staat is “Laatste bericht door PVB 1 dag 13 uren geleden”
                      Ergens loopt er iets mis dus .
                      Ik heb proberen te refreschen , cookies verwijderen etc zonder verandering

btw desky..

Kunde niet fixen dat members met 0 posts enkel in het voorstel forum een thread kunnen posten en op een ander geen post rechten hebben?

Dan kunde nog een messagebox of whatever laten zien dat ze zich eerst moeten voorstellen in het correcte forum (met linkske etc).

Zou het leven van de mods en de nieuwe leden toffer maken 🙂

gisteren namiddag lag het forum hier ook plat ruzie

Kan het trouwens ook zijn dat de server er gisteren weer even uit heeft gelegen? Tot nog toe lijkt deze niet echt 100% betrouwbaar?

Is mij een tijdje terug ook al opgevallen dat een foto niet geladen werd, had toen echter nooit de tijd genomen om na te denken waarom niet. Dacht gewoon dat het om een enkele foto ging die niet werkte. 🙂 Maar nu in het topic van mitridi stonden er veel bijgevoegde foto’s en die werkte allemaal niet. Toen ging er wel een lampje branden bij mij dat er iets niet juist was en heb ik het hier gemeld. 😉

Wes de verhuis is al een tijdje geleden !

Het ligt niet aan de filmpjes, filmpjes laden wel (duurt wel lang, maar dat ligt aan het internet hier).
                                  Mijn kennis van computers is niet groot genoeg en via Google kan ik ook niks vinden als oplossing.
                                  Ik weet alleen dat het altijd gewerkt heeft en nu, sinds de verhuis, niet meer. 😕

[quote=”WES-RS” post=122615]In het topic van mitridi “kloppende motor” werken ze al zeker niet. En ook in Online Porsche Pics werken ze niet. Als de foto’s ingevoegd zijn, zie ik ze zonder probleem. Het is enkel wanneer ik ze moet ophalen dat ik ze niet geladen krijg. :?[/quote]

Is net het topic dat ik geprobeerd heb, werkt perfect. Op pagina twee zijn het twee filmpjes, misschien is het dat dat zo lang duurt.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 156)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.