Definitieve verhuis & upgrades

Home Forum Porscheforum mededelingen Definitieve verhuis & upgrades

• Maker
    Discussie
  • Vandaag hebben we de definitieve verhuis ingezet naar porscheforum.be. Ondertussen doen we ook enkele kleine upgrades en aanpassingen. Zo zal het forum versie 2.0 krijgen ipv 1.7. Je zal zien dat enkele dingen nog in het Engels staan en enkele smileys niet deftig werken. Maar hier wordt aan gewerkt. Het is makkelijker om de site even offline te halen om al deze problemen op te lossen, maar we verkiezen ervoor om maximaal online te blijven.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 156)
    • [quote=”WES-RS” post=122585]Heb ik ook al gemerkt Olaf.

Maar je hebt het toch voor elkaar gekregen om het juist te posten op de één of andere manier. :think:[/quote]

Jazeker – door de URL van de emoticon tussen [.img] en [./img] te zetten … maar dat lijkt me niet de bedoeling :sarcastisch

In het topic van mitridi “kloppende motor” werken ze al zeker niet. En ook in Online Porsche Pics werken ze niet. Als de foto’s ingevoegd zijn, zie ik ze zonder probleem. Het is enkel wanneer ik ze moet ophalen dat ik ze niet geladen krijg. 😕

PB

Edit: : ? : geeft bij mij dus ook een ❓

[quote=”WES-RS” post=122589]Waarom het niet werkt bedoel je? 😉

Er komt helemaal niets hoor, waar ik mijn cursor ook zet. 😕

Of begrijp ik het gewoon niet… :think:[/quote]
            In welke topic lukt het niet? Ik probeerde net en bij lukt het wel. Dus kan enkel bij u een probleem zijn, en dan zal ik de oplossing nooooooit vinden :coolness:

Wat betreft het vraagteken, zeer vreemd. Code staat nochtans goed, maar toont nu inderdaad altijd iets anders -> ❓ , zeer vreemd!

[quote=”Delnoy” post=122161]

Verstuurd van mijn GT-N8010 met Tapatalk

Je wat ❓ ❓ ❓

Anyway, ziet er top uit mannen. Weet niet wat er allemaal verandert is sinds de upgrade maar het werkt volgens mij top. :respect2:[/quote]

:happydance: Tapatalk is een programma te gebruiken op Tablets of smartphones, kan je gemakkelijk dit forum opvolgen. En die GT-N8010 is m’n nieuwe tablet Galaxy Note 10.1 😉 Klinkt als een toffe sportwagen, maar met die tablet valt niet te rijden 😉

Waarom het niet werkt bedoel je? 😉

Er komt helemaal niets hoor, waar ik mijn cursor ook zet. 😕

Of begrijp ik het gewoon niet… :think:

PB

Wes, ga eens met je cursor op het icoontje staan, dan zie je waarom het werkt. :p

Heb ik ook al gemerkt Olaf.

Maar je hebt het toch voor elkaar gekregen om het juist te posten op de één of andere manier. :think:

‘n kleintje:

als ik wil plaatsen krijg ik dit:

Ik heb nog nooit gehoord van Java… 🙄
                        Maar ik zal het eens opzoeken. 😉

uwe java ne keer updaten ?

Is er een reden dat ik foto’s in bijlage niet geopend krijg?
                            Er komt een zwart kadertje met een ronddraaiend “laad” icoontje,
                            maar hoe lang ik ook wacht, er word niks geladen. 😕

Verstuurd van mijn GT-N8010 met Tapatalk

Je wat ❓ ❓ ❓

Anyway, ziet er top uit mannen. Weet niet wat er allemaal verandert is sinds de upgrade maar het werkt volgens mij top. :respect2:

Wim

Je hebt wel gelijk, 😳 maar van de 10x gaat het eens 1x mis, en dan is dat wel even een oplossing.

dat probleem loopt al veel langer van die balk, en denk dat het niet zo makkelijk is om dit op te lossen, anders was het wel al een jaartje geleden opgelost. 😉

das geen oplossing hé wim, ik wil gewoon snel kunnen antwoorden, soms word de toevoeg en annuleren knop door de advertentie bedekt… enig wat dan helpt is handmatige refresh en een traag antwoord :p

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 156)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.