Definitieve verhuis & upgrades

Home Forum Porscheforum mededelingen Definitieve verhuis & upgrades

• Maker
    Discussie

• David Desmet
    Deelnemer

Vandaag hebben we de definitieve verhuis ingezet naar porscheforum.be. Ondertussen doen we ook enkele kleine upgrades en aanpassingen. Zo zal het forum versie 2.0 krijgen ipv 1.7. Je zal zien dat enkele dingen nog in het Engels staan en enkele smileys niet deftig werken. Maar hier wordt aan gewerkt. Het is makkelijker om de site even offline te halen om al deze problemen op te lossen, maar we verkiezen ervoor om maximaal online te blijven.

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 156)
    • Wim

[quote=”SL33PY” post=122057]Hey Desky,
        Ik heb nog eens een beetje gespeeld met het snel antwoord. Het probleem is dat de advertentiebanner zich niet verplaatst wanner de snel antwoord div actief wordt.?[/quote]

gewoon op verkleinen drukken, en alles komt terug in beeld. 💡

[Quote]Zelfde probleem met nieuwe Avator uploaden?
          Daarenboven krijg ik de melding dat de nieuwe geüploaded is doch blijkt nog altijd de oude te zijn
          EDIT: nu wel aangepast? [/quote]

Ja, na uploaden is een refresh nodig, daarom dat er soms wordt gezegd ctrl F5 😉

Verstuurd van mijn GT-N8010 met Tapatalk

[quote=”Funny” post=122115]Sl33 wat je schrijft is Chinees voor mij ,zeker dat je op het Porscheforum moest zijn ? ;)[/quote]

Tjah wim en timo en vele andere hier hebben enorm veel kaas gegeten van carosserie, mechaniek en tuning….

IT is mijn beroep, zou erg zijn moest ik het niet deftig kunnen uitleggen hé :p

[quote=”Funny” post=122115]Sl33 wat je schrijft is Chinees voor mij ,zeker dat je op het Porscheforum moest zijn ? ;)[/quote]

Denk da ik daar evenveel als hij van begrijp Funny 😕 😕 😕

[quote=”SL33PY” post=122057]
                Ik heb nog eens een beetje gespeeld met het snel antwoord. Het probleem is dat de advertentiebanner zich niet verplaatst wanner de snel antwoord div actief wordt.
                [/quote]

Zelfde probleem met nieuwe Avator uploaden?
                Daarenboven krijg ik de melding dat de nieuwe geüploaded is doch blijkt nog altijd de oude te zijn ❓
                EDIT: nu wel aangepast? :engeltje:

Sl33 wat je schrijft is Chinees voor mij ,zeker dat je op het Porscheforum moest zijn ? 😉

Bedankt Sl33py voor de uitgebreide uitleg. Heb nu zelf ook het probleem gezien. Zal nog even duren vooraleer ik hier de oplossing voor heb, maar ik onderzoek het grondig! :salut:

Hey Desky,

Ik heb nog eens een beetje gespeeld met het snel antwoord. Het probleem is dat de advertentiebanner zich niet verplaatst wanner de snel antwoord div actief wordt.

Het is wel heel grappig dat wanneer ik in chrome inspect element selecteer en dan de content div aanklik er een soort van refresh gebeurd waardoor de advertentie div wel op de juiste plaats komt.

Hopelijk helpt dit een beetje om dit toch voor mij vervelende probleem op te lossen

Hetzelfde gedrag komt voor bij de profiel instellingen, default is de eerste tab geselcteerd. In de tweede tab kan je je facebook, twitter, postfooter ed aanvullen. Die tab is ook een pak groter dan de eerste. Indien je die dan actief maakt dan wordt de content div een pak groter, maar advertentie div EN footer div blijven op dezelfde plaats staan. Je ziet dat de content div een lagere z-index heeft omdat die onder deze beide divs ligt. Wanneer je dan je content tab wilt inspecteren (chrome browser) dan komt er een soort van refresh en worden de andere divs op de correcte plaats getoont.

Blijkbaar één of andere refresh die niet gebeurd?

:first:
                        Lay-out is veeeeeeeeeeeeel duidelijker!!! :up:

De nieuwe posts zijn wel niet meer rood, maar ook bruin… Is beetje jammer want minder duidelijk….

Is inderdaad niet zo duidelijk.

Maar de snelheid is super :first: :up: :up:

Dan passen we dit eerstdaags aan 😉

En de balk tussen elke post is wel heel groot en vet…

De nieuwe posts zijn wel niet meer rood, maar ook bruin… Is beetje jammer want minder duidelijk….

Ah ik snap het wat je bedoelt… Is iets dat ik niet kan aanpassen. Onthoudt blijkbaar laatste pagina die je bekeek bij recente onderwerpen…en is niet slecht, zo kan je een topic bekijken, terug naar recente onderwerpen gaan en verder gaan waar je gebleven was.

Best dus eens op pagina 1 drukken…of ctrlF5, dat refresht je pagina

Heb alleen nog als ik naar de volgende bladzijde ga in recente onderwerpen en nog naar de volgende dat ik niet terug kom naar het begin. Dan klik ik het forum uit, ga er weer in en zit weer op pagina 3.

Wat bedoel je? Als je terug naar begin wil gaan, kan je gewoon pagina 1 selecteren toch?

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 156)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.