Definitieve verhuis & upgrades

Home Forum Porscheforum mededelingen Definitieve verhuis & upgrades

• Maker
    Discussie

• David Desmet
    Deelnemer

Vandaag hebben we de definitieve verhuis ingezet naar porscheforum.be. Ondertussen doen we ook enkele kleine upgrades en aanpassingen. Zo zal het forum versie 2.0 krijgen ipv 1.7. Je zal zien dat enkele dingen nog in het Engels staan en enkele smileys niet deftig werken. Maar hier wordt aan gewerkt. Het is makkelijker om de site even offline te halen om al deze problemen op te lossen, maar we verkiezen ervoor om maximaal online te blijven.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 156)
      • Ik sprak vanuit een chrome perspectief uit gewoonte, daar is shift F5 of ctrl F5 hetzelfde 😉

ctrl + F5 is de shortcut om een verse versie van de webserver te vragen

Qua errors, heb wat mysql fouten gehad voordien, op dit moment loopt alles echter goed.

Een ander probleempje is er wanneer je een snel antwoord wil toevoegen wanneer de thread bijna aan het einde van de pagina is. De knop om toe te voegen word dan gehide door de footer.

Ook is er een probleempje bij het wijzigen van je profiel. Daar komt de footer ook te hoog te staan. Gebruik je daar soms absolute waardes voor in de css?

Dit op een webkit browser (Chrome)

duw es een paar keer shift F5, en anders cache deleten van uwen browser…

Momenteel ligt het weer uit. Nu geen dns. Knoppen (bv forum die klikken beginnen te zoeken en toch kom je op dezelfde pagina terecht of het beeld ligt door elkaar. Heb er een printscreen van op pc. Pm je mail adress en stuur je het door indien gewenst. Dit bericht via s3 verzonden

[quote=”john.beton.” post=121800]Dit is geplaatst met samsung s3 en werkt perfect! 4laptops in huis win7 win8 en krijg gekste fouten????[/quote]
                Sja…windows…. :ass: 😉

Nu serieus: welke meldingen dan, ik probeer dan te achterhalen welke oplossing er voor bestaat.

Dit is geplaatst met samsung s3 en werkt perfect! 4laptops in huis win7 win8 en krijg gekste fouten????

[quote=”SL33PY” post=121797]net heel veel problemen gehad om te verbinden / posten / whatever…

hoop dat het definitief opgelost is geraakt :thumb:[/quote]
                    Ik hoop mee!! Server van webhost was blijkbaar eruit gevlogen, niet alleen deze site die onbereikbaar was.

net heel veel problemen gehad om te verbinden / posten / whatever…

hoop dat het definitief opgelost is geraakt :thumb:

Kwam door webhost, niet door upgrade.

4 browsers en toch vaak niet op het forum geraken?

Oplossing voor images nog niet gevonden, heeft te maken met Javascript. Op IE9 werkt het trouwens wel goed 🙁

Wim

Gaat nog steeds hoor. 😉

[youtube]http://youtu.be/fcqYWyWLQDs[/youtube]

[quote=”Desky” post=120878]Er is idd nog een probleem met images. [/quote] Kan nog niet doorklikken op foto’s. En voorheen ging het naar you-tube automatisch. klikhierop nu met klikhierop 😉

voor mij graag de linkse Wim 🙂

PB

Om het het een en ander te testen, heb ik op de Mac even Opera en Firefox geïnstalleerd,
                                    en ook daar werkt idd het “foto-switchen” niet zoals vroeger. 😉

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 156)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.