Definitieve verhuis & upgrades

Home Forum Porscheforum mededelingen Definitieve verhuis & upgrades

• Maker
    Discussie

• David Desmet
    Deelnemer

Vandaag hebben we de definitieve verhuis ingezet naar porscheforum.be. Ondertussen doen we ook enkele kleine upgrades en aanpassingen. Zo zal het forum versie 2.0 krijgen ipv 1.7. Je zal zien dat enkele dingen nog in het Engels staan en enkele smileys niet deftig werken. Maar hier wordt aan gewerkt. Het is makkelijker om de site even offline te halen om al deze problemen op te lossen, maar we verkiezen ervoor om maximaal online te blijven.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 156)
    • Wim

Ik zal even je ogen terug op scherp zetten. :what:

gelieve bij rechtreeks antwoord op de voorganger gelieve niet te quoten Olivier.

Oei, sorry niet gezien 😳

Even het topic snel doorlezen Olivier, is hier al besproken geweest en oplossing staat erbij! 😉

Vroeger kreeg ik telkens een mail als melding wanneer ik een privébericht had.

Deze keer heb ik geen mail ontvangen als melding…

Nog een klein post probleempje gevonden. Bij het klikken op “voorbeeld” om te zien hoe je post eruit gaat zien na het posten, post je hem nog steeds anders dan de voorbeeld-post aangaf. Dit doordat de zinnen in het voorbeeld-post-kadertje langer zijn dan werkelijk gepost kunnen worden. POST! :mrgreen:

Er is idd nog een probleem met images. In internet explorer 9 werkt dit wel, andere browsers nog niet. Door update forum is dit gebeurd en ik zoek de oplossing nog steeds.

En vermeld elk probleem dat je ziet hier maar hoor, perfecte plaats.

Ik wist dat het me binnen een dag ging lukken Marc 😉

Oke oke lach me maar uit :what: :mrgreen: [quote=”Desky” post=120629][quote=”bully” post=120612]Eerst kon je op een foto klikken en kon je gewoon doorklikken om de rest te zien, nu moet je elke keer terug.[/quote]
                      Ah dank voor feedback, dat bekijk ik morgen eens!

[/quote]BV in dit topic kan ik de foto’s een voor een kijken klikhierop maar moet steeds terug ipv doorklikken. Meld dit ter verbetering he niet om te zeuren :lekker:

. :happy: :first:

Wim

:happy: :happy:

Nee Bul, je hebt jezelf niets geleerd…het is je verteld en daardoor weet je het nu 😆

[quote=”Desky” post=120813]Staan je instellingen goed bij je mailbox? Daar kan je ingeven dat je een mail krijgt of niet, ook bvb een instelling om mail te krijgen enkel wanneerje offline bent[/quote]Bedankt Desky :up: heb inderdaad bij online geen mail. Weer zelf wat geleerd.

Wim

Ik krijg gewoon nog een melding hoor Bully, dus inderdaad even terug activeren.

[quote=”bully” post=120738]Voorheen als ik een PB kreeg van iemand kreeg ik ook een melding daarvan in m’n email, nu niet meer.[/quote]
                                  Staan je instellingen goed bij je mailbox? Daar kan je ingeven dat je een mail krijgt of niet, ook bvb een instelling om mail te krijgen enkel wanneerje offline bent

Dan stond dat recente onderwerp op pagina 2. Is super handig dat dat nu gebeurd! :up: Anders al je een beetje achterliep met lezen en op pagina 2 zat, op recente onderwerpen klikte om terug naar de lijst te gaan, zat je terug op pagina 1. Kon je eerst weer op 2 klikken om verder te gaan.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 156)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.