Definitieve verhuis & upgrades

Home Forum Porscheforum mededelingen Definitieve verhuis & upgrades

• Maker
    Discussie

• David Desmet
    Deelnemer

Vandaag hebben we de definitieve verhuis ingezet naar porscheforum.be. Ondertussen doen we ook enkele kleine upgrades en aanpassingen. Zo zal het forum versie 2.0 krijgen ipv 1.7. Je zal zien dat enkele dingen nog in het Engels staan en enkele smileys niet deftig werken. Maar hier wordt aan gewerkt. Het is makkelijker om de site even offline te halen om al deze problemen op te lossen, maar we verkiezen ervoor om maximaal online te blijven.

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 156)
      • na het plaatsen van een bericht werkt de functie recente onderwerpen niet goed.
        ik klik recente onderwerpen en kom op pagina 2 terecht??

Voorheen als ik een PB kreeg van iemand kreeg ik ook een melding daarvan in m’n email, nu niet meer.

Dank voor de uitleg over tapatalk.

Krijg momenteel bij het aanklikken van een “onderwerp/draadje” een aantal keer “fatal error..neem contact op met….”(groot blauw/grijs scherm)

Na 4 keer het opnieuw proberen lukt het wel.

Daar snap ik niks meer van.
              Das meer iets voor een IT forum denk ik :happy:

hmm zou kunnen dat het gecached is..

ctrl + F5 ==> opgelost :up:

hmmz dat probleem heb ik nergens, en met geen enkele browser, strange, heb je de cache al eens leeggemaakt en F5 gedaan ?

er is nog een probleempje met auto forwarding… als ik porscheforum.be in de adresbalk typ krijg ik een “hier is geen website geconfigureerd” melding.

Als ik dan “/forum” erachter zet werkt de boel wel

Een beeld zegt meer dan woorden 😉
                      http://www.tapatalk.com/

Met een tablet enorm handig. Je hebt ook een functie ‘ongelezen berichten’, hetgeen opvolgen van berichten veel gemakkelijker maakt.

—————————-
                      Sent using Tapatalk

Je leert hier steeds bij. En dan te bedenken dat er grappen gemaakt worden over jullie :sarcastisch

Blijf nu ook weer lekker ingelogd gelijk “vroeger”, dat miste ik al een tijdje.

tapatalk is een app, (een applicatie of programmatje dat je op je smartphone of tablet kan installeren) waarmee je dan meteen kan inloggen op het porscheforum bvb, heel handig als je het forum op de voet wil blijven volgen 😉

Weet ik ook niet, maar beschik ook niet over moderne middelen..964 hè 😉

Kan iemand me eens uitleggen wat tapatalk is aub ? Waarschijnlijk ben ik niet de enige (hoop ik ) die niet weet wat dit is . 😳 😥

[quote=”bully” post=120612]Eerst kon je op een foto klikken en kon je gewoon doorklikken om de rest te zien, nu moet je elke keer terug.[/quote]
                                Ah dank voor feedback, dat bekijk ik morgen eens!

—————————-
                                Sent using Tapatalk

Eerst kon je op een foto klikken en kon je gewoon doorklikken om de rest te zien, nu moet je elke keer terug.

Het Porschevirus kan je nu eenmaal niet stoppen! :salut: 8)

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 156)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.