Definitieve verhuis & upgrades

Home Forum Porscheforum mededelingen Definitieve verhuis & upgrades

• Maker
    Discussie

• David Desmet
    Deelnemer

Vandaag hebben we de definitieve verhuis ingezet naar porscheforum.be. Ondertussen doen we ook enkele kleine upgrades en aanpassingen. Zo zal het forum versie 2.0 krijgen ipv 1.7. Je zal zien dat enkele dingen nog in het Engels staan en enkele smileys niet deftig werken. Maar hier wordt aan gewerkt. Het is makkelijker om de site even offline te halen om al deze problemen op te lossen, maar we verkiezen ervoor om maximaal online te blijven.

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 156)
    • XXX

Hey Manne, goe bezig, ‘Ze Zuffenhausen Bastards rule!’
        Morgen finaal testje doen op ‘t werk, die hebben een kl..te virusscanner, als je daar alles
        werkende krijgt top :respekt:

Dank!
          En het inloggen: als ik eenmaal online ben geweest en de pc niet uitzet, blijf ik zowaar ingelogd :up:

Sigrid enkele (zelfs) jaren geleden kon je iemand bedanken of je sympathie tonen met de duim omhoog hier op het forum .Op een gegeven moment werd dit afgeschaft maar blijkbaar zat dit nog in het systeem .
            Niet erg 😉 enkel voor de vrij recente leden die nog geen bedankjes hebben . 😥
            Iedereen is hier gelijk op het forum en voor elke bijdrage van een forumlid doe ik dit :up: :applaus: .

[quote=”porschky” post=120422]en nee Mush; niet ‘versie 4S’! :mrgreen:[/quote]

Is het dan niet ‘versie 4 Ctrl+v S’? 🙄 😆 😉

Bedankt voor het geleverde werk, het forum is een pak sneller geworden! :up:
              Voorbeeldfunctie miste ik inderdaad ook wel, super goed dat we dat nu hebben! 😀

[quote=”bully” post=120471]Alleen dit nog even wissen bij iedereen.

Ontvangen bedankjes 24

[/quote]
                U vraagt, ik wis :salut:

Of uitleggen wat die bedankjes betekenen…….
                  Was dat nog het oude systeem van elkaar ophemelen en weer afnemen…spelletje veel gespeeld met Bul 😆

Verder :up:

Alleen dit nog even wissen bij iedereen.

Ontvangen bedankjes 24

Zal straks ook eens de iTest doen 😉
                      Komt allemaal in orde!

[quote=”cabrio wim” post=120453]Ik zat al pagina 17, en Porsche toestanden genoeg, DE, UK, NL en IT.

Maar BE kom ik nergens tegen.
                        En bij mij staat op de 17 plaats de GTR, ook niet slecht, maar wil toch Porsche. ;)[/quote]

Ga eens naar porscheforum.be met je mobiel of Ipad, normaal zou je nu een popup moeten krijgen van Tapatalk

Wim

Ik zat al pagina 17, en Porsche toestanden genoeg, DE, UK, NL en IT.

Maar BE kom ik nergens tegen.
                          En bij mij staat op de 17 plaats de GTR, ook niet slecht, maar wil toch Porsche. 😉

[quote=”cabrio wim” post=120445][quote=”Desky” post=120409]Echt leuk die tapatalk, zit nu er op via IPad ;)[/quote]

Mooi allemaal die updates, maar bij tapatalk kan ik het porscheforum niet vinden, wel andere. :cry:[/quote]
                            Als je zoekt naar Porscheforum, zou je het normaal moeten kunnen vinden. Als je gewoon zoekt op porsche, dan staat het op plaats zeventien (bij mij toch) 😉

Schitterend!!!
                              Update en upgrade :applaus:

Wim

[quote=”Desky” post=120409]Echt leuk die tapatalk, zit nu er op via IPad ;)[/quote]

Mooi allemaal die updates, maar bij tapatalk kan ik het porscheforum niet vinden, wel andere. 😥

Leuk!!! Ik ga straks de tablet eens uittesten!!!

Ziet er allemaal pico-bello uit :applaus: En je kan weer in plaats van meteen toevoegen een voorbeeld doen 8)

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 156)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.