DeFrost is in het land

Home Forum Zeverhoekje DeFrost is in het land

• Maker
    Discussie
  • Welkom FROST, aangename noorderbuurvrouw 🙂

Hollanders (Nederlanders) zijn plezant (leuk) 😀
    Zowel al op ritten ondervonden als nu tijdens 2 weken Amsterdam 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Hoi Babs,

De rit was idd zeer interssant.
      Als je fotootjes wilt uploaden met en URL adres dat je overal kan gebruiken (die van het nederlandse forum kan je niet doorlinken) moet je even een albummetje (gratis) aanmaken bij Magix foto’s 😉

klikkerdeklik

Oefff, wat zie ik eruit op die foto haha! Haar helemaal door de war.. 8)

..kan me voorstellen dat het een beetje stil is na de toer van Koeneman 😉 Ik heb de eerste foto’s gezien en het zag er zeker gaaf uit, paar hele aparte locaties ( mooi voor een fotoshooting!! ) zoals die uitgebrandde? fabriek. Had graag mee gewilt maar ja, ben een beetje krap bij kassa 😳 Volgend jaar hoop ik er wel bij te zijn, wil namelijk ook het goede eten niet missen haha 😆

Welkom hier

Ik ben es gaan kijken want t valt hier wat stil blijkbaar 🙂 )

Deze foto heb ik gevonden in het fotoboek van Porscheforum.nl bij Porsches met hun baasje 😀 Is misschien iets leuk om hier ook te lanceren als onderwerp? Na de wrschl prachtige foto’s van gisteren?

http://www.porscheforum.nl/album_page.php?pic_id=19093
            Zij die ook op Porscheforum.nl zitten kunnen gewoon inloggen… De rest zal moeten wachten op Koen 🙂 (

Ook van mij een van harte welkom op het Belgische Porscheforum, Frost!

Groetjes
            Kate

foto’s staan online op http://www.porscheforum.nl……….. . zou jij er niet een paar van mij hier kunnen plaatsen 911-Lover? Jij hebt daar meer verstand van dan ik 😳

Ja, dat vroeg ik mij ook al af 😉

Welkom!! 🙂

Jullie doen allemaal zo verukt over Frost , bestaat er een foto van die dame ❓ 😉

[quote=”stefx911″:1z74b9cs][quote=”924″:1z74b9cs]Zit het blondje hier ook al? 😯

Welkom Barbara op het forum waar alle porsches evenwaardig zijn ❗ 😉 [/quote]

Is dat op een anders dan niet zo ?[/quote]

niet overal nee

[quote=”924″:696q4yiz]Zit het blondje hier ook al? 😯

Welkom Barbara op het forum waar alle porsches evenwaardig zijn ❗ 😉 [/quote]

Is dat op een anders dan niet zo ?

Zit het blondje hier ook al? 😯

Welkom Barbara op het forum waar alle porsches evenwaardig zijn ❗ 😉

Hé Babsje , ook van deze kant van harte welkom geheten hier

chaggo mensen?
                            dat moet je ons (belgen) eens uitleggen wat dat is hoor, heb geen idee 🙂

Hela, leuk al die reacties!

Setakira: uhh weet je het zeker over die Nederlanders?? Ik heb het juist altijd andersom ondervonden 😀 twisted: België is cool, mooi stukkie land met errug open en vooral GEEN chaggo mensen..

Yoo, Frost welkom hiero ❗

Hey Frostje,

de weg naar de Belgen gevonden zie ik, welkom !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.