Defrost ON/OFF voor de rode verwarmingshendels 911S 1977

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Defrost ON/OFF voor de rode verwarmingshendels 911S 1977

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

ik heb net een 911S 2,7 aangeschaft van 1977 en probeer overal wat aan uit geraken.

Er komt warme lucht uit het dashboard dus de hendels werken nog en sturen de kleppen nog goed open onder de auto.

Voor de 2 hendels is echter een vierkant boxje met een lampje in dat niet werkt. Dient dit voor iets of stuurt het iets aan?

Ik lees dat in de latere modellen er een switch is die de ventilator aanstuurt in het motorcompartiment bij bediening van de hendels.

Is dit mss dan die switch die ik zie zitten?

Grtz

David

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Dank u Frank!

Nope,

is gewoon een 1.2W lampje dat mee met de interieurverlichting gaat (BLK-BLU kabel) vanaf pin 58a van de light-switch.
        Bij mij was het lampje gewoon stuk, nieuw lampje in en één van de schroeven geeft massa (GND) contact, dus die moet goed door het tapijt zitten. En dan werkte alles weer, zo weet je ‘s nachts blijkbaar waar die hendels staan 😉

Je kan dat checken met je voltmeter : met verlichting aan moet er 7-12V over de connector staan al naargelang de stand van uw interieurdimmer (draaiknop op de lichtschakelaar).

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.