Dempingsmatten porsche 993

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Dempingsmatten porsche 993

• Maker
    Discussie

• Pascal911
    Deelnemer

Hallo,
      daar ik vochtproblemen had in men porsche 993 ,zijn mijn dempingsmatten,dus de matten onder de vloermatten,doorweekt en
      versleten.
      kan iemand mij zeggen waar ik deze kan vinden,tegen een niet te dure prijs,of is er iets gelijkaardigs om deze te vervangen?
      Wie heeft hier al ervaring mee gehad,of kan me helpen om er aan te geraken?
      Groetjes, Pascal.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • Oorzaak van men vochtprobleem was al lang gevonden,(zie andere topic op dit forum)lekkende rubbers van het achteraam,deze word vervangen samen met het raam;die ik eerst voor 95percent ga blinderen,men vraag was gewoon over die dempingsmatten.
        Grtz,Pascal.

[quote=”jokke”:3lq2ik8y]Lijkt me logischer de oorzaak van het vochtprobleem te zoeken en daar een oplossing voor te geven dan dweilen met de kraan open. 😉 [/quote]

dat zou ik ook aanraden…

En de originele bedekking plaatsen, zijn geprofileerd naar de bodem vd 993… 😉

Lijkt me logischer de oorzaak van het vochtprobleem te zoeken en daar een oplossing voor te geven dan dweilen met de kraan open. 😉

Ik ga zeker niet voor low budget,maar heb gehoord dat deze zeer duur zijn,kan mss ook is beter informeren naar de prijs bij porsche zelf dan.
              thx ,voor reaktie;
              Grtz Pascal.

Je kan die uiteraard kopen/bestellen bij Porsche, zijn niet zo duur.
                Ga je echt voor low budget dan kan je gelijkaardig materiaal kopen in een Hubo / Gamma / Brico, meestel stuk van 1 x 1 dat je dan zelf kan verknippen. het bestaat zelfs met aan één zijde een kleeflaag zodat je zelf niet moet knoeien met afzonderlijke lijm. Versie 1 kost ongeveer 10 euro, met kleeflaag zal dat iets meer zijn.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.