Den dromer

Home Forum Stel jezelf even voor ! Den dromer

• Maker
    Discussie
  • Dag iedereen.
    Mijn naam is Pieter en ik heb helemaal geen Porsche, maar ben al jaren verliefd op de oudere 911 modellen.
    Voorlopig zorg ik goed voor mijn 4cilinder kever, en het is eigenlijk ook sinds jaren mijn enige wagen, maar ik droom ondertussen van oa die 2 cilinders en een fameuze longinhoud extra, en tot het zover is zou ik graag een beetje meelezen over jullie ervaringen en kennis. Ik ben geen autoleek, maar de kans bestaat dat ik heel af en toe domme vragen ga stellen 🙂
    En wie weet, via via, en katten uit bomen, vind ik hier wel de Porsche van mijn dromen..
    HA dat rijmt..

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Welkom.

Dromen zijn er om uit te komen.
      Wij ( mijn 23-jarige zoon ) en ik hebben deze zomer ook onze 911 gekocht.
      M’n zoon bleef bijna in zijn garage slapen die eerste dagen dat ze thuis stond.

Gr

welkom!!

als een “keverke” al een aantal jare uwe “daily driver” is dan zijt ge echt wel “nen beer”

:respekt:

Cool :coolness:
          De lokroep van de flat 6 is inderdaad moeilijk te weerstaan :music:
          Maar ik denk nog graag terug aan de mooie herinneringen die ik aan men 4 cil aircooled periode over gehouden heb ,zo erg zelfs dat ik er wel terug eentje wil :lekker:

dromen zijn bedrog maar als ik wakker wordt staat hij er nog!
            ooit wordt jij ook zo wakker en het forum is er nog om te genieten met ons als gedrocht maar die porsche is er toch.
            welkom :happydance:

@Goof, alvast proficiat, enne vergeet geen foto’s te plaatsen é

Welkom! Bij mij hetzelfde verhaal als bij jou. Er staat nog een Karmann Ghia in de garage maar de lokroep van die luchtgekoelde 6-cilinder klonk te goed 🙂 Ik heb de markt ook in de gaten gehouden en mag morgen mijn eerste Porsche, een 964 C2, gaan ophalen! :happydance:

De prijzen volg ik dus ook al even en deze variëren inderdaad sterk van auto tot auto. Dat is dan ook omdat het bij een Porsche van levensbelang is dat hij goed onderhouden en verzorgd is. Zo niet kijk je al snel tegen revisies aan, die de kosten serieus de hoogte in drijven. Een goede onderhouden Porsche (met vaak een lager aantal vorige eigenaars en een mooie, gedocumenteerde onderhoudshistoriek) is dan ook pakken meer waard dan eentje zonder historie en zal ook een pak meer ongereviseerde km’s kunnen maken.
                Goed uitkijken en op je gemak zoeken dus, zo kan je ook nog wat langer blijven dromen 😀 En zeker ook raad vragen op het forum, want dat heeft mij ook al een potentiële miskoop bespaard (waarvoor dank aan Cabrio wim!)

welkom[url=http://www.forumsmilies.nl]

:drink:

Welkom pieter
                      Je kent misschien wel het spreekwoord:
                      “Het begeren is dikwijls leuker als het beheren.”
                      Maar dat gaat bij een Porsche niet op!!!

Welkom Pieter !
                        Dromen zijn bedrog, maar in jouw geval mogen ze uitkomen…toch ?
                        (rijmt ook) :popcorn:

Welkom!
                          Veel succes met de zoektocht. Daarna :driver:

Hartelijk welkom, je zal hier goed geholpen worden, ik spreek van ervaring. Ben complete leek maar heb ondertussen toch al wat klusjes zelf kunnen doen dank zij de hulp van forummers.

Veel succes, en hopelijk komen uw dromen snel uit. 🙂

Welkom op het forum. :drink:

[quote=”Mushroom” post=148953]Welkom! :first:
                                En hoe oud precies zie jij die “oudere” modellen?[/quote]

Begrijp me niet verkeerd, het mag evengoed een splinternieuwe zijn, en ik ben nog geen Porsche tegengekomen die ik niet in de garage zou willen. Maar terwijl ik zo rondkijk, kom ik veelal op eind jaren 70 uit, S en SC veelal dus. Ik kom zulke wagens tegen voor minder van 20k en evengoed voor meer dan 50k. Beetje bizarre markt in mijn ogen en ik begrijp het nog allemaal niet zo goed, maar oa daarom ben ik hier.

Welkom Pieter,

Een herkenbaar verhaal, het is bijmij ook begonnen met een kever 25 jaar geleden en nu staat daar een P *porsche bij in de garage.

:drink:

Costa

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.