Den dromer

Home Forum Stel jezelf even voor ! Den dromer

• Maker
    Discussie
  • Dag iedereen.
    Mijn naam is Pieter en ik heb helemaal geen Porsche, maar ben al jaren verliefd op de oudere 911 modellen.
    Voorlopig zorg ik goed voor mijn 4cilinder kever, en het is eigenlijk ook sinds jaren mijn enige wagen, maar ik droom ondertussen van oa die 2 cilinders en een fameuze longinhoud extra, en tot het zover is zou ik graag een beetje meelezen over jullie ervaringen en kennis. Ik ben geen autoleek, maar de kans bestaat dat ik heel af en toe domme vragen ga stellen 🙂
    En wie weet, via via, en katten uit bomen, vind ik hier wel de Porsche van mijn dromen..
    HA dat rijmt..

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Welkom.

Dromen zijn er om uit te komen.
      Wij ( mijn 23-jarige zoon ) en ik hebben deze zomer ook onze 911 gekocht.
      M’n zoon bleef bijna in zijn garage slapen die eerste dagen dat ze thuis stond.

Gr

welkom!!

als een “keverke” al een aantal jare uwe “daily driver” is dan zijt ge echt wel “nen beer”

:respekt:

Cool :coolness:
          De lokroep van de flat 6 is inderdaad moeilijk te weerstaan :music:
          Maar ik denk nog graag terug aan de mooie herinneringen die ik aan men 4 cil aircooled periode over gehouden heb ,zo erg zelfs dat ik er wel terug eentje wil :lekker:

dromen zijn bedrog maar als ik wakker wordt staat hij er nog!
            ooit wordt jij ook zo wakker en het forum is er nog om te genieten met ons als gedrocht maar die porsche is er toch.
            welkom :happydance:

@Goof, alvast proficiat, enne vergeet geen foto’s te plaatsen é

Welkom! Bij mij hetzelfde verhaal als bij jou. Er staat nog een Karmann Ghia in de garage maar de lokroep van die luchtgekoelde 6-cilinder klonk te goed 🙂 Ik heb de markt ook in de gaten gehouden en mag morgen mijn eerste Porsche, een 964 C2, gaan ophalen! :happydance: